SkyscraperCity banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Weestwel?
1,713 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Willekeurige dingen. Nulachtenvijftig enzo.

Vanaf het Stephenson viaduct, het bekende plaatje:

Ook ergens in die buurt:

058-Zuid:

Hond en fiets:

Doelesteeg:

Meer niet!

·
Registered
63 Posts
Leuke foto’s weer rdj. Jammer dat het rondom de Achmea-toren zo stil is. Ik had gehoopt dat er inmiddels in het midden van foto nummer twee een ranke woontoren zou staan.

·
Weestwel?
1,713 Posts
Discussion Starter · #4 ·
bobdebouwer said:
Was dat alles? Had er graag wat meer gezien!
Harlinger Trekvaart:

Schoolbus + De Friesland Zorgverzekeraar:

Dit spoort toch niet:

Centrum vanaf de Groningerstraatweg:

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ook al leuke foto's, al kan ik er niet echt een winnaar uitkiezen :(
hmmmm dan toch maar de eerste, wel leuk met ie kleurtjes :)

·
My train goes everywhere!
2,781 Posts
Mooie reeks, vooral die trekvaart... alleen jammer dat het flatgebouw het ontsiert...

·
Registered Immigrant
217 Posts
Achmea toren had volgends mij wat breder gekunt, en lager. 115m voor zo'n kliene stad? ik vind het belachelijk. Mijn neef woont daar vlakbij en hij hoorde dat er ruimte is voor maar 23 mensen per verdieping!

Voor de rest vind ik Leeuwarden een prachtig stad; ik ben nog steds trots op m'n geboorteplek! Ik heb gewoon een hekel aan die Toren. :|

·
Registered Immigrant
217 Posts
nou, ik vind het wel een mooie toren hoor (qua uiterlijk)....maar het is gewoon niet nodig in zo'n klien stad. Ook als het in een andere stad werd gebouwd, moest het nog steds wat breder. 23 mensen per verdieping is gewoon zonder van het geld.

bedankt iig voor het respect ;)

·
Weestwel?
1,713 Posts
Discussion Starter · #14 ·
La Tour is ook niet nodig, die had je ook kunnen uitsmeren over het troosteloze stuk bedrijventerrein eromheen. Nodig is iets zelden, en hoogbouw al helemaal niet hier in Nederland. Dat is dan ook niet de reden dat je zo'n gebouw neerzet.

·
Weestwel?
1,713 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Ps. die 23 mensen per verdieping (we gaan er maar even vanuit dat het waar is, ik heb er nog nooit van gehoord), is dat voor de onderste of de bovenste verdiepingen. Zoals je mischien kunt zien zijn de onderste pak em beet 20 verdiepingen wat groter door het grijze stuk.

1 - 16 of 16 Posts