SkyscraperCity banner

1 - 20 of 161 Posts

·
Registered
Joined
·
1,112 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Zgodnie z glosami o zalozeniu nowego watku o browarze-zakladam :)
Inwestycja ma dopiero ruszyc za ok. rok ale juz pojawilo sie wiele informacji i wizualek. zapraszam do dyskusji na ten temat bo przedsiewziecie to wydaje sie naprawde interesujace.:)

A wiec krotka informacja o inwestycji:

1. Zespol apartamentowo- biurowy
2.Powstanie na dzialce po bylym legnickim XIXw. browarze.(ul. Sw.Piotra, Witelona, Mlynarska)
3.W jego ocalalej czesci powstana apartamenty typu LOFTY a w dobudowanym segmenci biurowiec klasy A.
4.Podziemny parking na ok. 200 miejsc.
5.W piwnicach starej czesci maja byc zlokalizowane kawiarnie restauracje puby.
6.Powierzchnia uzytkowa kompelsku - 20390m2.
a) budynek istniejacy - 25 mieszkan, piwnica plus 5 kondygnacji naziemnych, ok 5 tys m2
b) budynek dobudowany - parking podziemny plus 5 kandygnacji, ok 15 tys. m2.
7.Budowa ma sie zaczac po wybudowaniu wszystkich obiektow Gp czyli nie wczesniej niz na poczatku lutego.

dobrze by bylo gdyby ktos sledzil postep prac zwiazanych z pozwoleniem na budowe itp itd. gdyby ktos mial dojscie to prosze pisac;)

wizualki::) projekt opracowuje firma ,, studio architecture Q2 ,,





ta mi sie najbardziej podoba.


pozdrawiam i zapraszam do zywej dyskusji!!!
 

·
xxx
Joined
·
1,744 Posts
Super, szczenę mialem do ziemi ;) Wszystko zalezy od tego, jakiego szkła użyją i jak wykończą elewację, ale jestem dobrej myśli :D
 

·
Registered
Joined
·
1,112 Posts
Discussion Starter · #6 ·
^^ tak w scislym:)
no oby uzyli jak najlepszych materialow. zapomnialem dodac ze zakonczenie projektu planowane jest na poczatek 2011 roku.

PS nie zugerujcie sie tymi niebieskimi budkami i zurawiem. prac tam jeszcze zadnch nie ma. poprostu ma tam swoja baze erbud ktory reazliuje inwestycje nieopodal:p :D
 

·
Registered
Joined
·
67 Posts
Muszę jednak zwrócić Ci uwagę Cacper. Widzę, że cały czas w różnych wątkach robisz ten sam błąd. Nie pisze się kontygnacja tylko kondygnacja.

Sorry za offtop, ale drażni mnie ten błąd.

Co do projektu to oczywiście super. Niestety niektórzy legniczanie już narzekają. Ale pytanie, kiedy nie narzekają? :/
 

·
Registered
Joined
·
1,112 Posts
Discussion Starter · #8 ·
z projektu wynika ze zlikwiduja komin po bylym browarze:( szkoda bo to bylby taki znak rozponawczy:(
 

·
Registered
Joined
·
1,112 Posts
Discussion Starter · #14 ·
troche podstarzaly artukul
Rank Progress wyda 70 mln zł
2008-02-12
ES (Puls Biznesu wyd. 2537, s. 9)
Deweloperska spółka, która jeszcze w tym półroczu chce zadebiutować na giełdzie, szykuje kolejną dużą inwestycję. Firma na bazie zabytkowego obiektu dawnego browaru stworzy w Legnicy kompleks apartamentowo-biurowy o powierzchni ponad 20 tys. mkw. Koszt inwestycji szacowany jest na 70 mln zł.
 

·
Registered
Joined
·
232 Posts
Pierwsze puszki pojawiły się w naszym kraju pod koniec lat 80-tych,a za jedną z najstarszych uważa sie puszke po piwie Okocim o pojemności 0,33 litra ,wyprodukowaną dla rozlewni browaru w Legnicy .Ot taka ciekawostka odnośnie mini browaru ,który ma powstać w piwnicach starego.
 

·
Registered
Joined
·
1,185 Posts
Nowy browar z apartamentami

Dzieki tej inwestycji wypieknieje centrum miasta
w okolicy Galerii Piastów. Na miejscu starego,
XIX-wiecznego browaru przy ul. Murarskiej powstanie
nowoczesny zespół apartamentowo-biurowy.
Z restauracjami i duzym, podziemnym parkingiem.
Istniejacy obecnie budynek, w który miesciła
sie administracja fabryki piwa i mieszkania
zakładowe, zostanie zaadaptowany na apartamentowiec,
w którym powstana przestronne
i nowoczesne mieszkania. parter i piwnice
budynku zajma restauracje i biura. Obok,
w miejscu wyburzonych przed laty hal
produkcyjnych browaru, powstanie nowoczesny
segment biurowy. I podziemny
parking na 200 miejsc. Prace
nad „Nowym browarem” rozpoczna
sie w przyszłym roku, zakoncza
za 3 lata.
WSPÓŁPRACA
(EGO, TOW)


http://www.e-legnica.pl/
 

·
Registered
Joined
·
1,112 Posts
Discussion Starter · #20 ·
no niby tak ale tyle trzeba czekac:( ciekawe czy inwestor poda jeszcze jakies informacje do czasu rozpoczecia budowy. bo wlasciwie to juz wszystko zostalo powiedziane. mysle ze inwestor bylby w stanie rozpoczac nawet w tej chwili budowe ale gdzie by podzialy sie te wszystkie auta;)
 
1 - 20 of 161 Posts
Top