SkyscraperCity banner

2101 - 2120 of 2422 Posts

·
Registered
330 Posts

De Mall blijft buiten schot
28 minder winkels om de overheadkosten over te verdelen. Dit betekent dat de prijzen omhoog moeten.
Marketingkosten voor 4 verschillende winkels. Alleen drastische maatregelen kunnen het bedrijf overeind houden.

Artikel in NRC over de opkoper van Claudia Strater etc. Voorspelt niet veel goeds.

·
Registered
678 Posts
Op de bouwapp staat dat de fietsnietjes bij ingang Antoniushove onderdeel zijn van een bewaakte stalling. Dat zal een hoop mensen met hun elektrische fietsen goed doen.

·
Registered
Forum Hadriani
5,474 Posts
Via Verde. Ik kijk net de andere kant op. De Motn is dus ook mijn buurt wc.. Ik ben er elke week wel voor de supermarkt, slager en Kippie. Leuk dat je ouders er ook tegenover wonen. Mc Donalds ziet er in het nieuw pand fraai uit. Mooi opgeknapt.

·
Registered
1,902 Posts
Het is natuurlijk al vaker geroepen, maar bedenk eens hoeveel zonnepanelen je op dat dak kwijt zou kunnen.. Daar zou URW toch ook aardig de energiekosten van de Mall mee kunnen drukken..

·
Registered
678 Posts
Paagman gaat nu hard. Mag ook wel als ze zaterdag open willen.
View attachment 536338

English Hatter was aan het inrichten. En bij State of Art zijn ze nu ook serieus aan het bouwen.
Waar zit de trap naar de boven galerij?

Paagman schermt zelf met een Grand Opening op 17 en 18 oktober, los van het openen van de deuren op 26 september. Zal wel druk worden.

·
Registered
678 Posts
Wat een gedoe, Van Uffelen neemt nu Expresso en Claudia Sträter over. Kan me voorstellen dat dit wel positief is voor het personeel. Ik lees op internet geen enthousiaste berichten over die bedrijvendokter Rozenboom.

Gisteren was Miss Etam trouwens dicht in de Mall wegens omstandigheden. Vaag, heb nog niet gezien of ze vandaag weer gewoon open zijn. Edit: vandaag ook dicht.

Vuurwerk bij de Mall vandaag.

2101 - 2120 of 2422 Posts