SkyscraperCity banner

2401 - 2420 of 2722 Posts

·
Registered
Forum Hadriani
5,741 Posts
Het lijkt op de foto dat de HEMA een kille afwerking binnen heeft. Buitenkant is mooi.
Ik ga vandaag of morgen wel even kijken.

·
Registered
766 Posts
Ben even gaan kijken bij Hema, mooie winkel, maar waarom is op de 1e verdieping winkelruimte op de dames afdeling opgegeven voor betaald toilet??? Straks allemaal gratis is de Mall, die m2s hadden ze vol kunnen stoppen met dameskleding, daar is meer aan te verdienen dan een verloren passant die 50c betaalt voor het toilet.

·
Registered
380 Posts
Ben even gaan kijken bij Hema, mooie winkel, maar waarom is op de 1e verdieping winkelruimte op de dames afdeling opgegeven voor betaald toilet??? Straks allemaal gratis is de Mall, die m2s hadden ze vol kunnen stoppen met dameskleding, daar is meer aan te verdienen dan een verloren passant die 50c betaalt voor het toilet.
Heeft HEMA geen horeca afdeling? Dan is een toilet in de buurt wel prettig. Wat ook mogelijk is dat dit ook de toiletten zijn voor het personeel.

·
Registered
766 Posts
Heeft HEMA geen horeca afdeling? Dan is een toilet in de buurt wel prettig. Wat ook mogelijk is dat dit ook de toiletten zijn voor het personeel.
Nee er zit zelfs een toiletjuffrouw. Met een muntautomaat voor je 50c muntje. Ik vind het overbodig, er zijn prachtige schone toiletten in de Mall. Inclusief baby verzorging.

·
Premium Member
67 Posts
Dan is er ten minste ook nog een schoon toilet

·
Registered
4 Posts
Toiletten zijn volgens mij verplicht bij Horeca waar men kan zitten. Daarmee worden wel niet de snackbars bedoelt.
En idd, je zal bij maar bij de Hema wat zitten te eten (toekomst) en zal opeens naar de Toiletten bij de Jumbo moeten rennen. Dat kan wel eens te laat zijn en bij terugkomst zal je saucijzenbroodje wel koud zijn dan :)

·
Registered
766 Posts
Toiletten zijn volgens mij verplicht bij Horeca waar men kan zitten. Daarmee worden wel niet de snackbars bedoelt.
En idd, je zal bij maar bij de Hema wat zitten te eten (toekomst) en zal opeens naar de Toiletten bij de Jumbo moeten rennen. Dat kan wel eens te laat zijn en bij terugkomst zal je saucijzenbroodje wel koud zijn dan :)
Ja als dat zo is met wetgeving..... komt trouwens wel een enorm toiletblok bij de Hema hoor, je kan straks doorsteken van de Eglantier- naar Kornoelje passage via toilet/dienstingang

·
Registered
Forum Hadriani
5,741 Posts
Net even de HEMA gezien. Een kritisch puntje: Ik vind het jammer dat ze de betonnen kolommen kaal hebben gelaten. Zelfs de meest eenvoudig ingerichte zaken in de mall hebben toch stucwerk of beplating er om heen. Interieurafwerking had beter/warmer gekund. Of je moet het industrieel ontwerpen met zwart staal en warm hout. Dan kunnen betonnen kolommen wel in combinatie.

Vapiano wordt wel mooi qua interieur.

·
Registered
766 Posts
Vapiano wordt wel mooi qua interieur.
[/QUOTE]
Is daar al iets van te zien van buiten of is dat op basis van tekeningen?
Iedereen werkt zijn winkel industrieel af lijkt het.

·
Registered
766 Posts
Uit oprechte interesse: werk jij bij de mall of ben jij een al dan niet in de omgeving wonende mall-liefhebber?
Woon en werk om de hoek bij de Mall, dus tussen de middag maak ik meestal wel een rondje. Vroeger gewerkt op zaterdag bij V&D in Leidsenhage en ik vind retail/winkelinrichting leuk om te volgen.

·
Registered
1,753 Posts
Leuk om je passie voor dit project te zien. Ik kom zelf ook nog wel eens kijken als ik eens in de buurt ben, zo te lezen is het vrij spectaculair allemaal.

·
Registered
Forum Hadriani
5,741 Posts
Ik woon achter het parkje/vijver aan de Voorburgse kant. Het is dus ook mijn buurt wc.
Ben er zo gem. twee maal per week en loop dan ook meteen een rondje en gluur even waar gewerkt wordt. Mijn passie is niet zo groot als mede buurtbewoner Eddepet, al hebben we ook dezelfde voornaam, ongeveer dezelfde leeftijd en hebben beide gewerkt bij de V&D Leidsenhage buiten school.

·
Registered
380 Posts
679808
679809
679811

Hier de beroemde toiletjuffrouw. HEMA heeft een een horeca afdeling ( die voor velen helaas gesloten is )

Eisen horecagelegenheid:
  • In de onmiddellijke nabijheid van uw horecagelegenheid zijn ten minste twee volledig van elkaar gescheiden toiletgelegenheden aanwezig.
  • Elke toiletgelegenheid bevat ten minste:een of meer behoorlijke en afsluitbare toiletruimte
  • een of meer behoorlijke voorzieningen om de handen met goed stromend water te kunnen wassen.
  • De toiletruimten zijn niet rechtstreeks toegankelijk vanuit een horecalokaliteit.
Het is dus verplicht een toiletvoorziening te hebben.

2401 - 2420 of 2722 Posts