SkyscraperCity banner

2681 - 2700 of 3122 Posts

·
Registered
891 Posts

·
Registered
891 Posts
^ Al een maand of twee.....
Ja ik zag alweer wat stemmingmakerij hierover, maar ik denk dat de beredenering is dat ze publiek min of meer willen dwingen om de loopbrug in de Fresh te gebruiken om traffic te genereren. Dat is mijn idee igg, die trap die er zat is dubbelop.
Altijd weer leuk om de reacties van al die klagers te lezen op FB.

·
Registered
2,016 Posts
Dat is ook de enige reden die ik kan bedenken, maar kan me voorstellen dat de horeca langs de vijver daar toch minder blij mee is dat men voortaan moet omlopen. En die ingang via de Fresh zal 's avonds dicht zijn, terwijl de horeca aan de vijver dan nog wel open is, dus echt handig lijkt het me niet. De trap maakte ook mogelijk dat de Albert Heijn in het voorjaar eenrichtingsverkeer kon instellen (alleen naar binnen via de begane grond, alleen naar buiten via de roltrap/parkeerdek), dus het is ook nog eens minder coronaproof..

·
Registered
36 Posts
Tav de trap: de rest van het deel naar de trap is gezandstraald en opnieuw gecoat. Zou het niet zo kunnen zijn dat de trap ergens anders dezelfde behandeling krijgt, en daarna gewoon weer terugkomt? Immers: het open gat wordt ook niet afgewerkt, wat er op zou kunnen wijzen dat dit gewoon een tijdelijke situatie is?

·
Registered
891 Posts
Tav de trap: de rest van het deel naar de trap is gezandstraald en opnieuw gecoat. Zou het niet zo kunnen zijn dat de trap ergens anders dezelfde behandeling krijgt, en daarna gewoon weer terugkomt? Immers: het open gat wordt ook niet afgewerkt, wat er op zou kunnen wijzen dat dit gewoon een tijdelijke situatie is?
Misschien heb je wel gelijk, ik heb niet goed gekeken hoe het afgewerkt is, of het een tijdelijke situatie is. Wel een goed punt van Xoem, als je straks savonds in een van de 3 paviljoens hebt gegeten en AH en Fresh zijn dicht, zou je alleen nog met de lift naar boven kunnen. Ik weet ook niet of 's nachts het parkeerdek wordt afgesloten met een slagboom.
Edit: nog eens goed gekeken naar die foto, de stalen roosterhekken zijn ook anders net voor de lift, denk dat hij terug komt toch.

·
Registered
793 Posts
Even de Bouwapp raadplegen. Daar staat in een bericht van 23 september: "Op maandag 28 september starten we met werkzaamheden aan de trap en de loopbrug naar het parkeerdek bij AH XL. Hierbij zullen we de trap en loopbrug schilderen, de houten traptreden verwijderen en nieuwe treden aanbrengen. Naar verwachting zijn we hiermee klaar op donderdag 8 oktober. Tijdens deze werkzaamheden blijft AH XL bereikbaar. Het parkeerdek blijft via de lift bereikbaar, via Fresh! en via de trap links van de ingang van AH XL."

Het lijkt dus een tijdelijke situatie, waarbij de trap terugkomt. Alleen wordt de deadline bij lange na niet gehaald.

·
Registered
891 Posts
Ik krijg dit bericht van Leidsenhage

Er zijn weer nieuwe winkels open! Wat dacht je van comfy must-have mode bij Cotton Club, modern-classic herenkleding van State of Art of die heerlijke zoetigheden van Cookie Dough. Verder opent ING een nieuwe shop voor al je vragen over bankzaken. En je kunt je handen laten verzorgen bij Modern Nails.

Cookie Dough, de naam had ik wel gehoord, maar die zijn toch nog nergens met een winkelunit of kiosk bezig?

·
Registered
891 Posts
Distrikt N, Costes en Sting zijn nu ook allemaal medewerkers aan het zoeken. Straks Inditex ook nog met 4 formules. Alle jongelui in Leidschendam e.o. hebben straks een weekend baantje als ze willen.
Er hing bij Salad Box een briefje op het raam dat ze nog maar een paar uur per dag open zijn voor afhalers, de formule stond al te koop. Waren erg afhankelijk van vaste klanten van kantoren denk ik die nu allemaal thuis werken. Jammer.

2681 - 2700 of 3122 Posts