Ik heb geen idee, maar het is wel een waanzinnig mooie gevel met die wenteltrap.Mooi! Waar komen ze?
Ik heb geen idee, maar het is wel een waanzinnig mooie gevel met die wenteltrap.Mooi! Waar komen ze?
Ja ze hebben allemaal hetzelfde frame. Alleen kan de opvulling daarvan gekozen worden als ik het goed begrepen heb. Dus: figuurtjes, rondjes, vierkantjes etc. Dus elke unit wordt uiteindelijk wel anders.Afbouw Miccy's Jewelz van LinkedIn
Hebben alle winkels in The Gallery zo'n frame in de pui? Zij zoeken ook personeel trouwens.
View attachment 984386
Ja, noem de Fresh dan ook maar VersMaar echt: Eet Theater?
Alles Engels en dan Eet Theater!? Hoe dan!?
Ja, de franchiser kwam niet tot een akkoord met Hard Rock. Ik zou het zelf geweldig vinden, maar Scheveningen was wel veel logischer dan een groot winkelcentrum...Het wordt steeds gekker, Hard Rock cafe zou in Scheveningen komen en is toen afgeblazen volgens mij. Dat zou echt een mega klapper zijn. De wens is de vader van de gedachte, maar URW zal dit soort copyright beeldmateriaal van het Hard Rock cafe toch niet zomaar in een render plakken?
Het lijkt me alleen kannibalisering tov O'Learys.
En ik vind het helemaal niet voor de hand liggen, in Scheveningen bulkt het van de toeristen, in Leidschendam niet.
Dit bedrijf heeft twee namen voor zijn winkels Kult / Olymp & Hades. In het centum van Den Haag hadden zij in de nieuwe Passage een winkel onder de naam Kult.Olymp & Hades is overigens een primeur voor Nederland, zitten voornamelijk in Duitsland.
Die franchiser was trouwens Laurens Meijer, hele grote naam in de horeca.Ja, de franchiser kwam niet tot een akkoord met Hard Rock. Ik zou het zelf geweldig vinden, maar Scheveningen was wel veel logischer dan een groot winkelcentrum...
The Gallery dus. Heel standaard YaYa inrichting als het zo wordt. Had op iets vernieuwend gehoopt voor de Mall.Op Linkedin staat een concept-art van de YAYA vestiging:
View attachment 984770
Dat doen ze ook niet, daarom gebruiken ze de naam Hord Rack café. Ik weet niet in hoeverre deze concept-arts overeen komen met het daadwerkelijke aanbod, ook gezien de eerdere concept-arts van de mall zelf. Voor de allure van de mall zou het wel een geweldige aanwinst zijn!soort copyright beeldmateriaal van het Hard Rock cafe toch niet zomaar in een render plakken?
Haha, URW leest hier op zeker mee, die komen niet meer bij van het lachen. Het lijkt me echt kansloos, Hamleys stond ook ooit op een render, daar is ook niks van gekomen(helaas).Is het Hard Rock Café Leidschendam shirt al te koop?