SkyscraperCity banner

3141 - 3160 of 3631 Posts

·
Registered
269 Posts
Op The Briefing staat nog een nieuwe render met op de achtergrond het Hord Rack café, zou wel een geweldige aanwinst zijn als hun zouden komen :p
984068

984080

Olymp & Hades is overigens een primeur voor Nederland, zitten voornamelijk in Duitsland.

·
Registered
1,059 Posts
Het wordt steeds gekker, Hard Rock cafe zou in Scheveningen komen en is toen afgeblazen volgens mij. Dat zou echt een mega klapper zijn. De wens is de vader van de gedachte, maar URW zal dit soort copyright beeldmateriaal van het Hard Rock cafe toch niet zomaar in een render plakken?

Het lijkt me alleen kannibalisering tov O'Learys.
En ik vind het helemaal niet voor de hand liggen, in Scheveningen bulkt het van de toeristen, in Leidschendam niet.

·
Registered
103 Posts
Afbouw Miccy's Jewelz van LinkedIn
Hebben alle winkels in The Gallery zo'n frame in de pui? Zij zoeken ook personeel trouwens.

View attachment 984386
Ja ze hebben allemaal hetzelfde frame. Alleen kan de opvulling daarvan gekozen worden als ik het goed begrepen heb. Dus: figuurtjes, rondjes, vierkantjes etc. Dus elke unit wordt uiteindelijk wel anders.

·
Registered
120 Posts
Het wordt steeds gekker, Hard Rock cafe zou in Scheveningen komen en is toen afgeblazen volgens mij. Dat zou echt een mega klapper zijn. De wens is de vader van de gedachte, maar URW zal dit soort copyright beeldmateriaal van het Hard Rock cafe toch niet zomaar in een render plakken?

Het lijkt me alleen kannibalisering tov O'Learys.
En ik vind het helemaal niet voor de hand liggen, in Scheveningen bulkt het van de toeristen, in Leidschendam niet.
Ja, de franchiser kwam niet tot een akkoord met Hard Rock. Ik zou het zelf geweldig vinden, maar Scheveningen was wel veel logischer dan een groot winkelcentrum...

·
Registered
513 Posts
Olymp & Hades is overigens een primeur voor Nederland, zitten voornamelijk in Duitsland.
Dit bedrijf heeft twee namen voor zijn winkels Kult / Olymp & Hades. In het centum van Den Haag hadden zij in de nieuwe Passage een winkel onder de naam Kult.

·
Registered
269 Posts
soort copyright beeldmateriaal van het Hard Rock cafe toch niet zomaar in een render plakken?
Dat doen ze ook niet, daarom gebruiken ze de naam Hord Rack café. Ik weet niet in hoeverre deze concept-arts overeen komen met het daadwerkelijke aanbod, ook gezien de eerdere concept-arts van de mall zelf. Voor de allure van de mall zou het wel een geweldige aanwinst zijn!

·
Registered
1,059 Posts
Is het Hard Rock Café Leidschendam shirt al te koop?
Haha, URW leest hier op zeker mee, die komen niet meer bij van het lachen. Het lijkt me echt kansloos, Hamleys stond ook ooit op een render, daar is ook niks van gekomen(helaas).
Ik zal de winkellijst hier weer eens bijgewerkt neerzetten vandaag.

·
Registered
1,952 Posts
Dat Hard Rock café Scheveningen was ook een raar verhaal. De ontwikkelaar kwam met mooie praatjes alsof het al beklonken was met Hard Rock Café, op grond van die verhalen gaf de gemeente toestemming om een groot permanent paviljoen op het strand te laten bouwen en vervolgens bleken de mooie praatjes letterlijk op los zand gebaseerd te zijn. Het zaakje stonk wat mij betreft. Misschien heeft de Mall meer geluk...

3141 - 3160 of 3631 Posts