Jammer, ik heb begrepen dat ze wel in gesprek zijn geweest met The Mall. Wellicht ivm de corona situatie teruggetrokken. Ik zie ook nog niet veel gebeuren in het grote hoekpand op de Kamperfoelie (Enza Home?). Die mogen ook wel opschieten als het over een kleine 2 maanden klaar moet zijn.Kreeg bericht van Dille & Kamille dat het van niets weet over een nieuwe vestiging in Leidschendam. Maar, zo zeggen ze, wie weet in de toekomst ooit.
The Mall is vooralsnog toch nog steeds bezig met voorbereidingen voor een opening op 18 maart, heb ik begrepen. Maar waarschijnlijk kunnen ze pas definitief beslissen om het door te laten gaan of niet op het moment dat bekend wordt dat de winkels weer open mogen. In de tussentijd moeten de winkeliers wel zorgen dat ze voor die tijd klaar zijn.Laten we eerlijk zijn, 18 maart zijn de meeste winkels niet klaar. Daarvoor zijn nu te weinig activiteiten.
Het zou mooi zijn als ze ook met hun andere merken komen.Jack&Jones van de Bestseller keten komt terug, zijn op zoek naar personeel. Daar was vandeweek discussie over.
Dat verbaast me niets...Deze horecaruimte in het Eet Theater staat best al lang te huur.
Horecaruimte te huur in Westfield Mall of the Netherlands - Adhoc Horecamakelaars
Horecaruimte te huur in Westfield Mall of the Netherlands - Horecaruimte te huur in Westfield Mall of the Netherlands. Winkelcentrum Leidsenhage zal na de uitbreiding en verbouwing in 2021 verdergaan als “Westfield - Adhoc Horecamakelaarsadhoc-horecamakelaars.nl
Wow, mooi! Lijkt mij het pand van The VOID zo direct naast Kinepolis.Gamestate, bron: Spann-Eerden aannemingsbedrijf op FB
View attachment 1005590
View attachment 1005593
View attachment 1005594
View attachment 1005596