SkyscraperCity banner

3181 - 3200 of 3631 Posts

·
Registered
192 Posts
Kreeg bericht van Dille & Kamille dat het van niets weet over een nieuwe vestiging in Leidschendam. Maar, zo zeggen ze, wie weet in de toekomst ooit.

·
Registered
269 Posts
Leuk berichtje op Linkedin gevonden over de toekomstige vestiging van a fish named fred:
Er komt in de winkel een hologram met Tim en Tom erop afgebeeld.

Ook Polestar is begonnen met de afbouwwerkzaamheden:
993481

Bron: Linkedin

·
Registered
103 Posts
Kreeg bericht van Dille & Kamille dat het van niets weet over een nieuwe vestiging in Leidschendam. Maar, zo zeggen ze, wie weet in de toekomst ooit.
Jammer, ik heb begrepen dat ze wel in gesprek zijn geweest met The Mall. Wellicht ivm de corona situatie teruggetrokken. Ik zie ook nog niet veel gebeuren in het grote hoekpand op de Kamperfoelie (Enza Home?). Die mogen ook wel opschieten als het over een kleine 2 maanden klaar moet zijn.

·
Registered
Forum Hadriani
6,077 Posts
Laten we eerlijk zijn, 18 maart zijn de meeste winkels niet klaar. Daarvoor zijn nu te weinig activiteiten.

·
Registered
61 Posts
Nieuws over 'de trap' naast de AH:

“De verwijdering is, in principe, definitief. Wel studeert URW momenteel op een nieuwe of vervangende trap en een verbetering van de kwaliteit van het gebied rondom de vijver”, aldus het college. Hierover heeft inmiddels ook overleg plaatsgevonden met Metterwoon (eigenaar horecapaviljoens) alsmede BIG Horeca.

·
Registered
103 Posts
Laten we eerlijk zijn, 18 maart zijn de meeste winkels niet klaar. Daarvoor zijn nu te weinig activiteiten.
The Mall is vooralsnog toch nog steeds bezig met voorbereidingen voor een opening op 18 maart, heb ik begrepen. Maar waarschijnlijk kunnen ze pas definitief beslissen om het door te laten gaan of niet op het moment dat bekend wordt dat de winkels weer open mogen. In de tussentijd moeten de winkeliers wel zorgen dat ze voor die tijd klaar zijn.

·
Registered
1,059 Posts
New Armstrong is bezig met een soort kinderopvang. Was volgens mij ook aangegeven door URW dat die ambitie er was.

MG komt op Rozemarijn 20, dat is ongeveer tegenover Van Uffelen. (Vergunning aanvraag)

·
Registered
269 Posts
Gamestate heeft nu ook zelf bekend gemaakt dat ze een arcade gaan openen:
997491

Ik heb zo'n vermoeden dat hun wel eens in het VOID pand komen te zitten, vooral omdat ze het hebben over 2 verdiepingen.

·
Registered
1,059 Posts
Maar waar blijven de m2s waar O Learys voor getekend heeft dan. 3000 getekend en 1850 vergunning aangevraagd. De helft van Gamestate a 350m2 vult het niet op. Ben heel nieuwsgierig hoe die ruimte achter en boven het Eet Theater is ingericht.

·
Registered
513 Posts
999564

Entree Eet theater.
999570

Entree Bronwasser / BCC
999572

Swiss Sense
999580

Centrale plein
999582

Centrale plein P&C Op de eerste etage zijn de al flink bezig emt het plafond
999593
3
Centrale plein Rituals. Wand is naar voren gehaald. Triumph is nu achter de wand. In het pand naast het nieuwe Rituals roltrappen zichtbaar.
999611

Banninglaan. Zal niet mee rlang duren of het parkeerterrein aan deze kant is klaar.
999621

Ingang bij HEMA
999631

NIKE
999636

Ingang bij ziekenhuis

·
Registered
1,059 Posts
Deze horecaruimte in het Eet Theater staat best al lang te huur.

·
Registered
346 Posts

·
Registered
1,059 Posts
Loetje heeft ooit op de oude renders gestaan van het 'Eet Theater', maar daar stond toen bijvoorbeeld ook het Simonis visrestaurant op. Vooralsnog heb ik iig nog niets in de (social) media gezien dat een van de twee zou komen. Het is vooralsnog net zo'n teaser als Hard Rock Cafe.

3181 - 3200 of 3631 Posts