SkyscraperCity banner

1701 - 1720 of 1763 Posts

·
Registered
254 Posts
De grand opening 2021 ...verwacht ik niet veel van. Het zal drukker worden naarmate er meer open gaat en af en toe ook sluit.
De Grand opening gelijk openen met het driejarig bestaan van de Fresh....

·
Registered
477 Posts
Wat me opvalt is dat er van de hele rits nieuwe winkels nergens vacatures te vinden zijn, terwijl URW wel aangeeft dat een gedeelte van de Mall eerder open gaat dan maart 21. Zou mooi zijn als (een gedeelte van) Central plaza open gaat zodat winkelend publiek een rondje kan lopen. Winkels als Van Uffelen en Hunkemöller hebben er behoorlijk last van dat ze aan het eind van de passage zitten en verder geen traffic zien.

·
Registered
4,706 Posts
Ja klopt dat is sneu op deze manier.
Ik vind het winkelaanbod en wat bekend is nog flink tegenvallen. We kregen beloofd dat nieuwe ketens voor NL zouden komen, meer luxe en onderscheidend.

En ja wat is weer waar; het wordt zo weer niveau Leidsenhage

In Den Haag zijn nu &Other Stories en Arket geopend. Zaken die alleen nog in Amsterdam zaten. Ook krijgt Den Haag UniQlo die ook alleen nog in Amsterdam zit. Al zijn dit geen luxe merken. Meer luxe brands had ik ook wel verwacht.

In onze omringende landen zie je genoeg hippe en luxe merken die we in NL nog niet hebben. Ik had daar op gehoopt.

·
HHF user
1,764 Posts
Vandaag met de chef, mijn vrouw was erg benieuwd, vanuit Leidschenveen naar de MOTN getogen.

Parkeren op eerste etage verliep OK, kwamen bij de voedsel shops op de BG binnen. Dat was een prettige binnenkomst: leuke tentjes, het rook er heerlijk. Ik was juist daar wel op zoek naar een stekkie om het e.e.a. meteen te kunnen proeven/opeten, zoals bij een ‘food court’ toch gebruikelijk is.

Goeie Corona voorzieningen, alles was ook proper. Wel redelijk wat vloerbeschadigingen bespeurd. En niet overal was de afwerking ‘je van het’. We zijn ook niet bij de hoofdingang gekomen, had ik nog wel even wat plaatjes willen schieten.

We hebben geluncht aan het water, maar dan wel binnen, bij Volle Maan (prima tent, fijne bediening, goed voedsel). Er vliegen wel kauwtjes naar binnen (!), een goeie reden om je eten in de gaten te houden, want ze zijn zeer brutaal aangelegd.

In sum, er moet echt nog héél veel gebeuren voordat dit complex af en afdoende gevuld is. Maar naast me klonken slechts positieve geluiden. We gaan dan ook zeker terugkomen.

·
Registered
205 Posts
Wat me opvalt is dat er van de hele rits nieuwe winkels nergens vacatures te vinden zijn, terwijl URW wel aangeeft dat een gedeelte van de Mall eerder open gaat dan maart 21. Zou mooi zijn als (een gedeelte van) Central plaza open gaat zodat winkelend publiek een rondje kan lopen. Winkels als Van Uffelen en Hunkemöller hebben er behoorlijk last van dat ze aan het eind van de passage zitten en verder geen traffic zien.
Als je de foto;s bekijkt die van het plein genomen zijn dan zou je denken dat dit gedeelte in september /oktober klaar zou kunnen zijn. De vloer ligt er al in. De winkelunits zijn gemaakt.

Ik heb het idee dat de winkels terughoudend zijn om in oktober te willen openen. Zeker de horeca zaken zullen terughoudend zijn. De afgelopen periode is er weinig tot geen geld binnengekomen. Ik kan mij voorstellen dat zij niet staan te wachten op investeringen.

·
Registered
205 Posts
Mooie vondst, ziet eruit als een chique hut.
Er zijn twee winkels: Stepping out en The English Hatter. Van beide kan je een winkel in Den Haag centrum vinden. De foto;s op de site zijn van Stepping Out. Deze winkel is behoorlijk aan het upgraden. The English Hatter is een aparte winkel met typische Engelse kleding. In regio Amsterdam meerdere winkels. Ik vind het opvallend dat juist The English Hatter wordt genoemd en niet de meer commerciële Stepping Out.

·
Registered
477 Posts
Er zijn twee winkels: Stepping out en The English Hatter. Van beide kan je een winkel in Den Haag centrum vinden. De foto;s op de site zijn van Stepping Out. Deze winkel is behoorlijk aan het upgraden. The English Hatter is een aparte winkel met typische Engelse kleding. In regio Amsterdam meerdere winkels. Ik vind het opvallend dat juist The English Hatter wordt genoemd en niet de meer commerciële Stepping Out.
Ja Stepping Out kende ik wel, kocht er vroeger van die rugby shirts. The English Hatter heb ik nooit van gehoord. Lijkt er toch een beetje op dat men zich in de Mall behoorlijk gaat richten op expats en buitenlandse toeristen.

Ik verwacht toch ook nog een grote aankondiging van H&M a la Inditex, dat ze voor hun retail portfolio een groot aantal m2s gaan afnemen. Die blijven in de grootste Mall van Nederland echt niet alleen in dat kleine pandje op de Liguster zitten.

1701 - 1720 of 1763 Posts