SkyscraperCity banner

1721 - 1740 of 1763 Posts

·
Registered
477 Posts
Dank voor de gave foto's.Weet iemand hoe het zit met dat plafond?Blokjes ipv van strak wit?
Nee, de stalen dopjes worden straks dichtgesmeerd, en dan wordt er egaal overheen gespoten. Heb de bouwers een keer met plamuur in de weer gezien op een ander gedeelte.

Nog een mooie foto gevonden van Vink systemen van de luchtkanalen op het dak, wat een constructie

·
Registered
477 Posts
Er lijkt een nieuwe kiosk te komen in de Fresh in de unit waar Mr Saucisson zou komen. Persoonlijk zou ik het jammer vinden omdat ik die worsten veel leuker had gevonden qua aankleding van de Fresh, veel unieker dan een wok unit.

29-06-2020Pad Thai Westfield Mall BVLiguster 202 unit 119, Leidschendam

Was leuker geweest om die Thai de voormalige unit van YoYo te laten bemannen maar die zal te duur zijn qua m2 prijs.

Op de bouwapp is een foto geplaatst van de beplanting die langs de sluier komt aan de Heuvelweg kant.

·
Registered
4,708 Posts
Ahhhh 'Westfield Mall BV',

Brengt me op de gedachte hoe we deze mall gaan noemen in de volksmond. Ik vind dat Mall of the Netherlands niet lekker bekt. Het zijn teveel woorden/lettergrepen. Leidsenhage klonk goed/normaal maar zo gaat het natuurlijk niet meer heten.

Ik vermoed dat we straks een verkorting hebben, oh ik ga even naar 'Westfield' of naar 'de mall'. Maarja welke wordt het dan.

Ben benieuwd

·
Registered
1,745 Posts
Ik denk dat het gewoon 'De Mall' wordt. Maar het zal in de praktijk waarschijnlijk ook nog jarenlang Leidsenhage genoemd worden. Net als dat 'Rotterdam-The Hague Airport' ook nog steeds Zestienhoven is.

·
Registered
477 Posts
Ik ben niet zo negatief over pop up stores. Stel de aannemer van Paagman begint pas na de bouwvak met de afbouw, waarom zou je dat vloeroppervlak niet ergens anders voor kunnen gebruiken tijdens de zomervakantie. Beetje reuring in de tent. En ik denk dat heel veel panden pas in een later stadium afgebouwd gaan worden.

Aan de Heuvelweg wordt er een tuintje tegen de gevel geplakt.

·
Registered
1,745 Posts
Als ik naar de renders kijkt lijkt dat groen ook alleen maar aan de Heuvelweg te komen, had van mij wel meer toegepast mogen worden.

·
Registered
4,708 Posts
Ja dat groen is mooi. Er was voor de bouw nogal wat weerstand van de Heuvelwegbewoners, maar zo is het mooi opgelost. Zo'n pop up voor een luxe automerk, is wel grappig. Sommige malls hebben ook een Teslawinkel. Zou ook leuk zijn.

·
Registered
82 Posts
De nieuwe Polestar pop-up winkel is inmiddels geopend en bevind zich tegenover de T-mobile store.

Naast de Hans Anders zijn ze ook gestart met de afbouwwerkzaamheden van een nieuwe winkel. De vloer ligt er inmiddels in en de houten voorgevel is naar voren geplaatst.

·
Registered
477 Posts
De nieuwe Polestar pop-up winkel is inmiddels geopend en bevind zich tegenover de T-mobile store.

Naast de Hans Anders zijn ze ook gestart met de afbouwwerkzaamheden van een nieuwe winkel. De vloer ligt er inmiddels in en de houten voorgevel is naar voren geplaatst.
Ik heb inmiddels begrepen dat het voor een telefoonzaak is, weet niet welke.

1721 - 1740 of 1763 Posts