SkyscraperCity banner

1781 - 1800 of 2116 Posts

·
Registered
288 Posts
Heb jarenlang daar in die hoek op kantoor gezeten en weet hoe iedereen er in zit.
Waren ze er maar net als Tong Fong City goed uitgestapt.
De mensen van Bronwasser zijn meer dan pensioen gerechtigd en hebben geen hulp nodig van een advocaat.
De hele zaak is de brandstof voor deze azijnzeikers om letterlijk te overleven. Als ze nu is de collectie vernieuwen of het stof van het stof verwijderen dan verkopen ze misschien is wat.

·
Registered
587 Posts
Naast de Hans Anders komt de smartphone shop:

Bron: LinkedIn
Toch wel apart zo vlak bij de Mediamarkt, ze zullen zich met zo'n kleine winkel moeten onderscheiden op prijs lijkt me.

Bij NZA is de gevel ook naar voren gehaald voor de afbouw.
The English Hatter opening is medio oktober gepland.

·
Registered
587 Posts
Er wordt vandaag een 'speedmeet' georganiseerd op de Binckhorstlaan voor de werving van maar liefst 50 medewerkers voor McD in de nieuwe vestiging in Leidschendam.
Zo krijg je een beetje een idee hoeveel werknemers er straks aan de slag kunnen in de Mall.

·
Registered
587 Posts
Bij de hoofdingang zijn inmiddels ook de eerste panelen van de sluier gemonteerd

De getegelde vloer nadert de ANWB

Boven de Jumbo en daar tegenover zijn een soort stalen zwarte dorpels gemonteerd. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat er een led strip in komt.
Iemand die dat weet? Gezien het Westfield logo zou een rode strip op een witte achtergrond zo maar kunnen.

·
Registered
24 Posts

·
Registered
587 Posts
Volgens mij gaat het om de gegolfde zwarte lijnen op de muren, die waren er eerst nog niet.
Ja het zijn mat stalen riggels als je ze van dichtbij bekijkt, het lijkt er in ieder geval op dat er nog iets opgeklikt moet worden, vandaar mijn idee dat het Led verlichting zou kunnen zijn, maar wellicht zit ik er finaal naast.

·
Registered
587 Posts
Freetto komt naar de Mall:

Een soort van Italiaanse luxe snackbar?

(zal in Leidschendams Haags wel de Vreto gaan heten ;-)
Mooie vondst, heel apart!
Soort Italiaanse tapas in een frietzak.

·
Registered
269 Posts
1781 - 1800 of 2116 Posts