SkyscraperCity banner

1841 - 1860 of 2591 Posts

·
Registered
727 Posts
Er hangt weer een nieuwe plattegrond.

Aantal nieuwtjes: van Maison Berger tot De Tandenbleker...

View attachment 349062
Haha je was me net voor, inderdaad ook IJscafe Danice, Just Brands(2020) en DE café voor de Paagman.
Tandenbleker naast KKEC en Maison Berger naast T Mobile
Just Brands zoals verwacht naast Hunkemöller

De lijst is aangepast, ANWB en Blokker ook toegevoegd, want die staan ook op de nieuwe URW plattegrond, heb ook nergens gezien dat ze weg gaan.

·
Registered
69 Posts
Ja welke dan als ik vragen mag. Persoonlijk koop ik altijd bij de Bijenkorf. De Bijenkorfmerken hebben ze helaas niet veel. Boss is dan ook wel een Bijenkorfmerk, maar is niet zo mijn ding en prijzig natuurlijk. Een Nike en Asicswinkel vind ik wel een aanwinst. In het buitenland zie je vaak prachtige Nike brandstores. Hoop dan ook voor onze mall.

Zo'n Dok Cookware mis ik nog wel zoals in de stad. En een fraaie gadget winkel en leuke trendy meubelzaak.
Nike
Intimissimi
Calzedonia
Victoria Secret
Lego store
Denon
Asics
Hugo Boss
Pole Star showroom
Haribo

en The VOID ben ik ook erg benieuwd naar.

Haha je was me net voor, inderdaad ook IJscafe Danice, Just Brands(2020) en DE café voor de Paagman.
Tandenbleker naast KKEC en Maison Berger naast T Mobile
Just Brands zoals verwacht naast Hunkemöller

De lijst is aangepast, ANWB en Blokker ook toegevoegd, want die staan ook op de nieuwe URW plattegrond, heb ook nergens gezien dat ze weg gaan.
ANWB en Blokker op zelfde plekken als nu?

·
Registered
727 Posts
Nike
Intimissimi
Calzedonia
Victoria Secret
Lego store
Denon
Asics
Hugo Boss
Pole Star showroom
Haribo

en The VOID ben ik ook erg benieuwd naar.

ANWB en Blokker op zelfde plekken als nu?
Ja unit 310 en 312, BCC is 309.
Het lijkt mij voor Blokker een dure plek bij het centrale plein. Misschien loopt oude huurcontract door?

State of Art werft via Indeed met target 1 oktober, maar staat nog niet op de plattegrond, raar.

·
Registered
727 Posts
Vanavond kwam URW met resultaten 1H 2020, even snel gekeken in de presentatie, 630 miljoen euro Total Investment Cost en pre-letting per 30 juni 76%.

·
Registered
727 Posts
Weet iemand welke winkel tegenover ICI XL komt? Gigantisch groot pand van 2 verdiepingen waar gisteravond/vannacht? twee roltrappen zijn geplaatst. Hij staat niet op de nieuwe plattegrond aangegeven.

·
Registered
360 Posts
Weet iemand welke winkel tegenover ICI XL komt? Gigantisch groot pand van 2 verdiepingen waar gisteravond/vannacht? twee roltrappen zijn geplaatst. Hij staat niet op de nieuwe plattegrond aangegeven.
The Sting? Winkels van The Sting zijn behoorlijk groot en vaak nog met een etage. Een ander optie zou Zara kunnen zijn maar die gaan volgens de lijst naar Duindoorn.

·
Registered
360 Posts

·
Registered
152 Posts
The Sting? Winkels van The Sting zijn behoorlijk groot en vaak nog met een etage. Een ander optie zou Zara kunnen zijn maar die gaan volgens de lijst naar Duindoorn.
Zara wordt het sowieso niet, die komt inderdaad in de Duindoorn.

State of Art Menswear zal het ook niet zijn, die openen een store van 300m2.

·
Registered
727 Posts
Welke pui is de eerste foto?
New Zealand Auckland, eindelijk wat mannenmode.

In Alexandrium komt ook mondkapjes plicht, vreselijk. Even los van of het zinnig is of niet, de lol om even lekker door een winkelcentrum te slenteren is er zo wel af. Dat gaan de ondernemers (wederom) in hun portemonnee voelen.

Dat faillissement van FNG is wel een dingetje, vallen zoveel ketens onder die al een winkel hadden geopend in de Mall. Claudia Sträter een naam die vroeger zelfs nog tot het Vendex concern behoorde.
Dit leidt wel tot een kaalslag, Miss Etam, Claudia Sträter, Steps, Expresso, maar ook Didi , Promiss, Ulla Popken en Vila zijn al uit het straatbeeld verdwenen, in ieder geval in Leidsenhage. Bart van Twillert van URW zei onlangs in een interview in het AD dat het retail landschap opgeschoond moest worden, maar ik betwijfel of hij dit voor ogen had.
Ik hoop toch echt niet dat onder de druk van het vullen van winkelruimte er nu plaats komt voor een Zeeman en Wibra, of een Witte boekenwinkel, maar dat is maar een mening. Wellicht staan er mensen als Roland Kahn op die een van die ketens uit de FNG groep overnemen.

Zit een kansje in dat McD a.s. zaterdag al open gaat, er is al bestrating en een tijdelijke parkeerplaats gemaakt.

Hier nog wat aanvullende info over Robert met de bakkerij

1841 - 1860 of 2591 Posts