SkyscraperCity banner

1861 - 1880 of 2120 Posts

·
Registered
269 Posts
Weet iemand welke winkel tegenover ICI XL komt? Gigantisch groot pand van 2 verdiepingen waar gisteravond/vannacht? twee roltrappen zijn geplaatst. Hij staat niet op de nieuwe plattegrond aangegeven.
Zou ook wel eens Nelson schoenen kunnen zijn. In eerdere berichten staat dat zij een winkel van 500m2 gaan openen.

·
Registered
588 Posts
Zou ook wel eens Nelson schoenen kunnen zijn. In eerdere berichten staat dat zij een winkel van 500m2 gaan openen.
Als er geen tussenwanden geplaatst worden is dit pand veel groter dan de Paagman ruimte, 1000m2 +. Nelson acht ik niet waarschijnlijk.

·
Registered
110 Posts
De doorgang naast McDonalds. View attachment 366747
Het pand met de ronde gevel wordt de toekomstige Hema. Op Linkedin meerdere foto's voorbij zien komen die overeenkomen het bovenstaande. Ik heb zo'n vermoeden dat de Hema al rond eind september/oktober zijn deuren opent (via de MC ingang).

Het andere hoekpand met de 2 roltrappen omhoog zou best wel eens de nieuwe Intertoys kunnen worden.

·
Registered
269 Posts
Het pand met de ronde gevel wordt de toekomstige Hema. Op Linkedin meerdere foto's voorbij zien komen die overeenkomen het bovenstaande. Ik heb zo'n vermoeden dat de Hema al rond eind september/oktober zijn deuren opent (via de MC ingang).

Het andere hoekpand met de 2 roltrappen omhoog zou best wel eens de nieuwe Intertoys kunnen worden.
HEMA gaat eind oktober officieel open.

·
Registered
328 Posts

Denk niet dat de Intertoys in zo’n groot pand gaat zitten

·
Registered
588 Posts
HEMA gaat eind oktober officieel open.
Wordt wel rommelig, in die zin, dat ik betwijfel of je straks binnendoor vanaf de Hema mag doorlopen via het centrale plein naar het reeds geopende gedeelte. Er zal toch iets moeten gebeuren, want die juwelier Van Koningsbruggen gaat ook straks open aan het einde van de Jasmijn. Als straks het 'stop niet verder' wandje 10 meter wordt opgeschoven kunnen ze net zo goed dicht blijven want er komt geen kip aan het einde van de Jasmijn passage.

·
Registered
269 Posts
Wordt wel rommelig, in die zin, dat ik betwijfel of je straks binnendoor vanaf de Hema mag doorlopen via het centrale plein naar het reeds geopende gedeelte. Er zal toch iets moeten gebeuren, want die juwelier Van Koningsbruggen gaat ook straks open aan het einde van de Jasmijn. Als straks het 'stop niet verder' wandje 10 meter wordt opgeschoven kunnen ze net zo goed dicht blijven want er komt geen kip aan het einde van de Jasmijn passage.
Aan de andere kant gaat het wel snel. Het gedeelte waar de foto's zijn genomen daar ligt de vloer al klaar en het plafond is ook klaar. Het het plafond van Berkenhoveplein is ook bijna klaar. Ik kan mij voorstellen dat de bioscoop ook graag voor de kerstvakantie wil openen. Het zou mij niet verbazen dat ergens in het najaar de boel voor een gedeelte open gaat.

·
Registered
588 Posts

Ik denk ook dat het eerste pand met roltrappen de Hema is, de laatste foto van het hoekpand met roltrappen lijkt me meer iets voor een van de grote kledingketens

·
Registered
1,848 Posts
Voor zover ik de nieuwsberichten begrepen had was alleen het openingsfeest naar maart verplaatst, maar toch niet zozeer de daadwerkelijke oplevering?

Zie ook dit bericht:
"De uitzonderlijke pandemie die de wereld de afgelopen maanden heeft getroffen en de vele gevolgen hiervan, zoals de lockdown en het implementeren van de anderhalvemeter-regel, hebben ertoe geleid dat we het openingsevenement hebben uitgesteld tot het eerste kwartaal van 2021”, aldus Teun Koek, project director Westfield Mall of the Netherlands. Koek geeft wel aan verheugd te zijn over hoe de reeds voltooide delen van het nieuwe winkelcentrum tot nu toe zijn ontvangen. “En we kijken ernaar uit om de komende maanden meer delen te openen en spannende evenementen te organiseren in het centrum.”

·
Registered
834 Posts
Kan iemand vertellen waarom hier niet een paar woontorens op zijn gezet? Een shoppingmall van Dubaiaanse proporties verdient wel een paar blingblingtorens.

1861 - 1880 of 2120 Posts