SkyscraperCity banner

1921 - 1940 of 2355 Posts

·
Registered
318 Posts
Als ik kijk naar de investeringen om een project als TMON voor elkaar te krijgen en de ontwikkelingen in retail dan ben ik bang dat het niet haalbaar meer is om bestaande winkelcentra naar een hoger niveau te brengen. In Amsterdam is het gelukt bij het Gelderlandplein.

·
Registered
656 Posts
Kijk eens naar de Leyweg, man man man, mijn opa en oma woonden er een zijstraat, Wapserveenstraat, kwam er vroeger vaak, zat er nog een V&D en de good old Euro Cinema. Is vreselijk geworden, Bogaard komt ook niet meer goed, zelfs niet met herontwikkeling naar woningen. Kan me zo maar voorstellen dat de Mediamarkt daar tzt de stekker eruit trekt en dat is het helemaal ten dode opgeschreven.

·
Registered
656 Posts
Medio okober gaat Monsieur Saucisson open in de Fresh!

Onderstaande kiosk van de Griek wordt nu ook afgebouwd. De blauwe vlakken zijn volgens mij alleen maar tegel patronen.

Het 'tipje' van de sluier wordt inmiddels ook ingehangen, wat een bouwwerk!

·
Registered
Forum Hadriani
5,432 Posts
Kijk eens naar de Leyweg, man man man, mijn opa en oma woonden er een zijstraat, Wapserveenstraat, kwam er vroeger vaak, zat er nog een V&D en de good old Euro Cinema. Is vreselijk geworden, Bogaard komt ook niet meer goed, zelfs niet met herontwikkeling naar woningen. Kan me zo maar voorstellen dat de Mediamarkt daar tzt de stekker eruit trekt en dat is het helemaal ten dode opgeschreven.
Precies dat is wat ik bedoel. Of de Megastores dat kan eigenlijk ook niet meer. Ik snap dat je net als de motn niet zo maar hier en daar 600 miljoen kan investeren, maar het kan en moet toch beter kunnen. Ik hoop echt serieus dat de motn een showcase is van een winkelcentrum dat echt top gaat draaien. Als dat blijkt zal dat misschien een aanjager zijn voor verbetering op de winkelcentra in NL in de periferie.

·
Registered
656 Posts
IJscafe Danice opent zijn kiosk half september, ik dacht in de Jasmijn ter hoogte van de ICI XL.
Worden er hopelijk ook weer wat kapotte tegels vervangen daar, ziet er momenteel niet uit.
Fotobron is hun FB bericht.

·
Registered
656 Posts

·
Registered
224 Posts
Nog een nieuwe fast food keten, het adres is Kamperfoelie 3, dat is waar nu het URW kantoor zit, dus dat zal niet de locatie in de Mall worden denk ik.

Chicking | Fast Food Restaurant | Chicken Joint is een franchise keten.

Zou heel goed kunnen dat deze aan de buitenkant komt naast Ozan en de McDonalds. Zit daar prima aan de buitenkant van het gebouw; is ook een doelgroep voor.

·
Registered
1,373 Posts
In Zwolle heb je deze keten ook, de porties friet zijn nog kleiner als bij de KFC, en de burgers zijn naar mijn mening ook erg klein, toch kost een gemiddeld menu 8 / 9 euro .

·
Registered
Forum Hadriani
5,432 Posts
Ben het even kwijt, maar weet iemand wat in het pand komt bij de in/uitgang van Fresh? Zegmaar tegenover de slager.
Ik vind t wel een gemis dat daar nu niets zit.

Wat fastfood betreft, vind ik het bijzonder dat er geen zaken komen als Taco Bell, Pizza Hut (nieuw leven), Five Guys, Wayback Burgers en TGI Fridays om wat te noemen. Deze Amerikaanse (tja hoe kan het ook anders) merken zijn een paar jaar geleden met veel bombarie naar NL gehaald en zouden NL veroveren, maar daar is bar weinig van terecht gekomen. Je zou zeggen dat een grote int mall dan wel een mooie kans is.

Verder lijkt mij de MOTN een uitgelezen kans dat Costa Coffee (Engelse tegenhanger van Starbucks) zijn voet op NL kan zetten. Ik vind t erg fijne koffiezaak, zit in de hele wereld, maar behalve in NL.
Verder zou een Eataly erg welkom zijn. Maar die wil -als ze echt eens willen komen- eerst in Amsterdam openen.

·
Registered
656 Posts
Bij de ingang van de Fresh komt Indiaas, Bahu's curry en tandoori. Volgens mij is URW juist op zoek naar exclusievere ketens ipv al die Amerikaanse meuk. Op de renders zag je ook een plaatje van Burgermeester in de Food Court(Is nergens bevestigd volgens mij)

·
Registered
318 Posts
Bij de ingang van de Fresh komt Indiaas, Bahu's curry en tandoori. Volgens mij is URW juist op zoek naar exclusievere ketens ipv al die Amerikaanse meuk. Op de renders zag je ook een plaatje van Burgermeester in de Food Court(Is nergens bevestigd volgens mij)
Chicking past goed in het beeld dat URW op zoek is naar exclusievere ketens.

1921 - 1940 of 2355 Posts