Skyscraper City Forum banner
1 - 18 of 18 Posts

·
Registered
1,264 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Mooi (fotogeniek) moment te pakken! Ooit met de camera een middag gewandeld op de Lemelerberg (voelde als een bergwandeling) en hadden toen wat minder geluk met het licht. Later nog eens op de mountainbike teruggekeerd.
Het wandelen op de Lemelerberg voelt inderdaad als een bergwandeling. Prachtig om te lopen.

·
Bas
14,736 Posts
Prachtig gebied, ik ben er ook enkele malen geweest om adders, hagedissen en ringslangen te zoeken. Restaurant is ook erg leuk. Wij hadden kraakhelder weer en konden Almelo en Zwolle zien liggen, jij ook?
De Sallandse heuvelrug is toch al een schitterende landstreek, erg rustig nog op sommige plekken. En een gemoedelijke bevolking. In Ommen, Lemele of Holten kun je wel een weekend doorbrengen, genoeg te zien daar! :)

·
Registered
1,264 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Prachtig gebied, ik ben er ook enkele malen geweest om adders, hagedissen en ringslangen te zoeken. Restaurant is ook erg leuk. Wij hadden kraakhelder weer en konden Almelo en Zwolle zien liggen, jij ook?
De Sallandse heuvelrug is toch al een schitterende landstreek, erg rustig nog op sommige plekken. En een gemoedelijke bevolking. In Ommen, Lemele of Holten kun je wel een weekend doorbrengen, genoeg te zien daar! :)
Almelo en Zwolle heb ik wel zien liggen, maar het was niet heel erg helder weer helaas. Altijd leuk om hagedissen en slangen te spotten! :)

·
Voorbijganger
2,079 Posts
Ik rij er dagelijks langs van en naar mijn werk (over de N348) en het paars springt er echt uit, erg mooi. Mooie foto's ook. Ik denk dat ik maar een keer wat eerder vrij neem één dezer dagen :)

• Like
Reactions: roytie

·
Registered
446 Posts
De Lemelerberg en de Archemerberg zijn ook mijn favorieten. Je ervaart hier echt het reliëf en kunt de heuvel al van heel ver zien liggen. De Holterberg en de prachtige Holterbergweg mogen er ook zijn trouwens. Mooi gebied!

·
Illustrateur
13,142 Posts
Wow, een heel mooi gebied dat ik nog niet kende in Nederland.
Bijzonder is inderdaad dat de top nog onbegroeid is. Dat ken ik eigenlijk alleen van de Posbank bij Velp.

Het liefste zou ik zien dat afvalbergen een nieuwe bestemming krijgen met begroeiing van dit soort natuur. Alle plannen ten spijt zie ik met lede ogen aan wat ze allemaal met de Bavelse Berg van plan zijn terwijl je het ook gewoon simpel kan houden en iets moois voor de omgeving van de stad kan doen!

BN de Stem

BN de Stem

Lemeler Berg

1 - 18 of 18 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.