Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 20 Posts

·
Administrator
30,142 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Rotterdam is door de Professional Lighting Designers’ Association gekozen als locatie voor de 26e jaarlijkse workshop. Zes internationale lichtontwerpers zijn in Rotterdam om met vakgenoten en studenten uit de hele wereld zes locaties aan te lichten. De komende week nog te zien:

01. Plattegrond van de locaties

02. Erasmusbrug

03.

04. Om het verkleuren licht te ervaren moet je eigenlijk zelf even gaan kijken.

05. Marine Safety Rotterdam

06.

07. In de categorie :eek: het Wereldmuseum

08. Proteïne Vitaminen Mineralen, oftewel: Provimi

BONUS! Extra 'Rotterdam by Night!'.

09. Hoge Heren

10. Bootje

11. Reeds verlicht, de glazen kubus boven de Meneba op de Kaap.

12. ...en voor wie 'm nog niet gezien hadden, de Architectuurjaarverlichting. De Euromast:

13. En de Montevideo

·
hemelschraper
2,025 Posts
#9 is erg mooi inderdaad.

·
The only way is up
87,214 Posts
Er staat vandaag in het AD een stukje over die verlichtingen met een foto van Provimi.
22 guests op dit moment die dit topic zien is ook aardig veel. :cool:

·
Bas
14,546 Posts
Adembenemend, prachtig. Zo op die manier worden Provimi en Meneba toch nog juweeltjes in de oude havengebieden, `s avonds valt het niet zo op dat het maar ordinaire silo`s zijn die eigenlijk de horizon verstoren, maar die toch aanwezig moeten zijn omdat zoiets nu eenmaal bij een havenstad hoort. En het is ook werkgelegenheid.....

·
Frank S.
253 Posts
Deze pagina is nu gelinkt op Retecool. Dat gaat wel een paar hits opleveren.

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Werkelijk schitterend! Is deze verlichting de gehele nacht? Gisteravond is me eigenlijk niks opgevallen.

·
Registered
3,157 Posts
^^

Aanklagen die handel. Jouw naam moet er onder staan. Wat een talentloze sukkel is die Bas Czerwinski.

Het AD en RD blinken gewoon uit in irritant zijn.

·
Administrator
30,142 Posts
Discussion Starter · #20 ·
Ik snap wel hoe ze aan die foto's komen (waarschijnlijk via de organisatie, dus dat zit wel okay, daar hoeft mijn naam niet onder) alleen snap ik die constante slordigheid van die krant niet.

1 - 20 of 20 Posts