SkyscraperCity Forum banner

Lichtstad's serie over de HHF-dag Eindhoven - 09.04.06

4012 Views 17 Replies 16 Participants Last post by  darulez
19
Gisteren was de HHF-fotodag in Eindhoven. Ondanks de vreemde combinatie van architectuur, kunst én het kampioensfeest was het zeker wel een geslaagde dag. bobdebouwer, dennol, Erik, hooghoudt en Ramses: bedankt voor jullie komst! :cheers:

@ bobdebouwer en Ramses: zoek de verkeersborden! ;)

1. Paterskerk

2. De Admirant, slanke zijde

3. Van Abbemuseum, rechts zie je nog de Vestedatoren

4. Van Abbemuseum. Kleur van de brug is trouwens naar waarheid :)

5. Binnenin de toren van het museum

6. Wederom binnen in het museum

7. bobdebouwer voor een lichtkunstwerk in het museum

8. 'Levend' kunstwerk

9. Ha Ha Ha Ha Ha Ha!

10. PSV - FC Groningen hebben we op het scherm dat bij het Stadhuis hing nog helemaal gekeken. De schrik zat er (bij mij ;)) goed in toen Groningen de openingsgoal maakte. Hooghoudt probeerde nog het hele plein bij elkaar te schreeuwen, maar op een paar boze gezichten die hem aankeken na is alles goed gegaan :) Uiteindelijk kwam PSV nog op gelijke hoogte, gelukkig. :)

11. Vestedatoren & mensen

12. Oud & nieuw

13. Wilhelminaplein, uitzicht op Admirant en Regentkwartier

14. Alweer oud en nieuw

15. Admirant

16. Lichttoren en Admirant, en ja, alweer, oud en nieuw

17. Oeps

18. Huldiging van PSV op het Stadhuisplein, dennol, hooghoudt en ik waren erbij

19. Terug naar huis...

Commentaar gewenst, zoals altijd! :cheer:
See less See more
1 - 18 of 18 Posts
Weer een hele mooi repo Lichtstad :) Kan weer niets negatiefs bedenken, mooie serie, hele mooie serie.
Lichtstad, ik weet 1 ding zeker: Jij gaat extreem geweldige foto's maken in NYC. Ik kijk nu al uit naar de series die daaruit zullen gaan volgen.
Briljante foto's weer:applause:
Ziet er goed uit! Ik was er uiteraard zelf ook bij en dat was de eerste keer sinds lange tijd dat ik de laatste hoogbouw zag en dat zag er goed uit! Geldt natuurlijk ook voor de foto's! Kranen zijn weg en de gebouwen zijn nu echt af (aan de buitenkant)! Nu tijd voor een Midrise jaartje!
NegaSado said:
Lichtstad, ik weet 1 ding zeker: Jij gaat extreem geweldige foto's maken in NYC. Ik kijk nu al uit naar de series die daaruit zullen gaan volgen.
Ik ook! :cheers:
Ook een mooie serie Lichtstad! Vooral die van bobdebouwer voor de lampen is erg artistiek.
Lichtstad said:
@ bobdebouwer en Ramses: zoek de verkeersborden!
Ik tel er 2½ ;)
@ Ramses: Ik vind mezelf er ook wel erg goed op staan eigenlijk :)
Hele mooie foto's. Vooral ook die van binnen in het Abbe museum. Vooral nr 7 vind ik echt heel mooi.

Die auto met die ballen, staat tie nou in het water, ja he? En zit hier nog een verhaal achter, of is het gewoon een vorm van kunst. Wel heel leuk iig.

Ow...en klein aplausje voor Hooghoudt.. hahaha...ik had die gezichten op dat plein wel willen zien.

@ Ramses..op foto 13 tel ik er 3 ;) (links bij de geparkeerde auto's staan er 2)
moooooieee fotos! jammer dat jullie toch niet ff naar de mert waren gekomen voor de wedstrijd... was weer dolle boel;)
Superfoto's Lichtstad, je bent echt een cameratalentje!;)
Heeeel mooi, Lichtstad. Artistiek talent!! :yes:
Mooie serie!! :cheers:

Zitten weer een aantal zeer mooie foto's bij. Mijn absolute favoriet is nummer 7. Zeer sterke foto; simpel, licht-donker, vormen, herhaling en vooral: dynamiek!! Heel erg mooi.

Foto 4 vind ik minder geslaagd. 1 kleur er uit filteren is leuk, maar hier werkt het niet echt. Het roze is té aanwezig en (daardoor?) is de foto niet meer echt '3d'.
Bij 3 vind ik het wel weer leuk.

Een andere favoriet is nr 13; het lage standpunt werkt goed.

De foto serie geeft mooi het diverse van de fotodag weer; het was erg gezellig en zeker goed geslaagd :eek:kay:

Is foto 10 trouwens van het moment van de 0-1?

Mijn serie komt er binnenkort aan.
See less See more
Erg strakke foto's lichtstad!

De admirant vind ik op jouw foto's toch wel een erg mooie toren. :)

Ik vind de 'oeps'-foto erg geslaagd. Is dat misschien een beruchte plek van zelfmoordenaars in Eindhoven?

p.s. Ik zie het helemaal voor me...een stil plein met één juichende fc groningen fan (Hooghoudt) bij de 1-0 :hahaha:
Gelukkig zijn ze in Eindhoven een stukje relaxter dan in pak-em-beet Rotterdam.;)
1 - 18 of 18 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.