Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 34 Posts

·
Moderator
28,481 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Cappont tindrà un hotel de disseny de dotze plantes amb mirador i piscina al terrat

L'avinguda Estudi General, que uneix el pont de la Universitat amb la vella N-II, estarà coronada per un hotel de dotze plantes i quatre estrelles de disseny avantguardista. L'edifici el promou l'empresa saragossana Eizasa, és obra de l'estudi de l'arquitecte Juli Capella i podria estar construït a finals del 2008. Comptarà amb 95 habitacions, la meitat 'suites' apartament, i tindrà un 'hall' descobert, una zona de 'wellness' al terrat, plaques solars que generaran tota l'aigua calenta de l'edifici i un mirador de 180 graus amb una vista privilegiada de la ciutat i els voltants.

--

SEGRE.

·
Estela Reynolds
7,137 Posts
Sembla que amb diferència LLeida és després de BCN, la capital de provincia de Catalunya més dinàmica i amb més projectes! :D

·
Moderator
28,481 Posts
Discussion Starter · #5 ·
^^ Més que res les altes ciutats no tenen algú donant la tabarra amb notícies durant anys. :D

·
Filòleg arquitectònic
915 Posts
Mmm.. sembla que les finestres tenen la mateixa forma que la planta de l'hotel?.. si no és així!... molt xulo!.. i si també té la forma de les finestres.. molt xulo!.. que bonic!!!!!!!!

·
Registered
1,777 Posts
Com seria la planta d'aquest edifici? :? És que en aquesta foto no s'aprecia. Sembla més aviat un full aixecat i corbat. Serà el primer hotel 2D??? :D

·
Registered
422 Posts
Ja fa temps que vaig veure en algun lloc que en Lleida, en el barri de Cappont, farien un hotel de cuatre estrelles.
Que es veritat ?

·
Moderator
28,481 Posts
Discussion Starter · #14 ·
^^ Aquest:

Sembla que ja l'han aprovat... És el que dedueixo de mon pare, que em va dir "ahir vaig llegir al SEGRE que han aprovat l'hotel nou de Cappont, el gratacel aquell de 70 plantes".

·
Registered
422 Posts
Tant de bo que sigui de veritat i que ho facin l'hotel:banana:
I per quina part de Cappont estaria l'hotel ?

·
Moderator
28,481 Posts
Discussion Starter · #17 ·
El cuatro estrellas previsto en Cappont, listo en 2011

El Parador y el cinco estrellas de la carretera de Huesca no son los únicos proyectos hoteleros en marcha en Lleida. Además de estos dos nuevos establecimientos, Eizasa Hoteles promueve otro cuatro estrellas en la avenida Estudi General que estará listo en 2011 según confirmaron ayer fuentes de la empresa, que cuenta con seis establecimientos, tres en Zaragoza, uno en Jaca y otro, el Hotel Real, en la capital del Segrià.

El hotel, para el que se baraja el nombre de Natura, contará con 36 habitaciones y 59 apartamentos, se empezará a levantar a mediados de 2009, pero no funcionará hasta 2011, aunque Turisme de Lleida lo incluye en la “oferta posible” del bienio 2009-10.

El web de l'arquitecte diu que tindrà 15 plantes: http://www.capellaweb.com/website/index.html :dunno:

·
Registered
1,149 Posts
Uaaauuuuu!! Què guapo aquest hotel. Juli Capella està fent molt bons treballs, m'agrada, m'agrada.

:cheers:

·
Moderator
28,481 Posts
Discussion Starter · #20 ·
^^ El faran al solar "trapezoidal" d'aquesta cruïlla:

Aquí es pot veure bé:

1 - 20 of 34 Posts