Skyscraper City Forum banner
1 - 17 of 17 Posts

·
-
3,632 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Een serie foto's van London met voornamelijk hoogbouw, enjoy! :)

01)

02)

03)

04)

05)

06)

07)

08)

09)

10)

11)

12)

13)

14)

15)

16)

17)

Bonus, een 360° panorama gemaakt vanaf St.Pauls. Grotere versie op flickr:

London by Chris Wevers, on Flickr

Verder heb ik in London nog veel auto's op de foto gezet, dezen zijn voor de liefhebbers hier te vinden. :)

·
Los Santos
1,501 Posts
Prachtig! Vind Londen in rap tempo een van de meest indrukwekkende skylines van Europa krijgen. Vooral de combinatie tussen historische, futuristische en zakelijke bouwwerken is geweldig en zie je maar weinig in andere hoogbouwsteden.

Favo's: 2,8 en 17 :)

·
Moderator
16,956 Posts
Had wel wat meer foto's verwacht. Mooie serie :eek:kay:

·
Registered
34,810 Posts
^^ Londen moet ik dus ook maar eens goed gaan bekijken. Deze prachtige serie maakt dat heel duidelijk. :)

·
Registered
3,857 Posts
Prachtig! Vind Londen in rap tempo een van de meest indrukwekkende skylines van Europa krijgen. Vooral de combinatie tussen historische, futuristische en zakelijke bouwwerken is geweldig en zie je maar weinig in andere hoogbouwsteden.

Favo's: 2,8 en 17 :)
Ben ik ook met je eens. Staan heel wat grote projecten op de lijst! :)

Mooie serie, leuke diverse foto's. Ik had ze alleen graag groter willen zien (is nog meer genieten).

·
Moderator
3,292 Posts
Had je foto's al op Flickr beoordeeld, maar dan hier nogmaals. Wat een top serie! :cheers: Favo's #1 en #18. Ik ga met kerst naar Londen, en ga me daar wel vermaken zo te zien.

·
-
3,632 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Bedankt voor de reacties! :)

Nog een paar foto's die ik inmiddels bewerkt heb:

·
-
3,632 Posts
Discussion Starter · #17 · (Edited)
Een kleine aanvulling:

En als extra een opname vanuit het vliegtuig, dit is de regio ten noordoosten van Arnhem. Je kan Arnhem zien rechtsboven, de grote rivieren, een stukje van de Veluwezoom rechts etc.

1 - 17 of 17 Posts