Skyscraper City Forum banner
1 - 17 of 17 Posts

·
Registered
864 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Hoewel het geen stedelijke foto's zijn leek mij deze selectie uit 700+ foto's toch de moeite waard om even te posten :). Dus na de mooie serie van Topaas van de Zaterdag, hier de dag ervoor :nuts:

De dag begint voor mij met de Ef-2000 (Eurofighter-Typhoon)

De volgorde na dit indrukwekkende toestel weet ik niet meer precies, dus helemaal chronologisch is dit niet :)
De Turkish Stars;

F-16 van onze zuiderburen:

Ik vraag me af hoe het volk met dit formaat lenzen het voor elkaar krijgen de vliegtuigen te volgen...

Het is duidelijk wat voor mensen er worden gezocht voor een baan bij de luchtmac?t :nuts:

De Red Arrows komen uit een wolk

Lekker knus :)

Onze eigen F-16 :cheers:

Het Franse team:

Spanje was er ook:

De airpower demo:

En na het vuurwerk komen de heli's

Een Vulcan bommenwerper

En tot slotte, een Mig-29

Alle tips zijn uiteraard welkom :)

·
-
3,632 Posts
Geweldige foto's! Alleen is het misschien wel zo duidelijk om bij de laatste twee foto's van commentaar te voorzien. Allemaal plaatjes van vliegtuigen en stunts gevolgd door explosies suggereert het een en ander. Ik moest eerst aan Ramstein denken (niet de band, maar het ongeluk).

·
Enjoy your freedom!
7,592 Posts
Inderdaad hele mooie platen! Vooral de foto "lekker knus" :eek:kay:

·
Crooswijkert
5,796 Posts
Hele gave foto's! Daar had ik best bij willen zijn :)

·
AstroNout
5,114 Posts
Wow, spectaculaire reeks. Ook al heb ik weinig met straaljagers, dit ziet er meer dan vermakelijk uit. Bedankt voor het plaatsen.

·
Registered
4,213 Posts
Chique foto's ! Ikzelf was tot voor enkele jaren een verwoed militaire-luchtvaart-fanaat! Ik ben al binnengeweest op de Belgische Luchtmachtbasissen van Kleine Brogel en Florennes, waar ik trouwens ook de Turkish Stars aan't werk heb gezien. Schitterend waren die.

·
The one and only Rietveld
512 Posts
Bij het aanklikken van dit draadje nooit verwacht om zulke ontzettend mooie en scherpe foto's te zien. Klasse! :eek:kay:

·
Not much
11,090 Posts
Prachtige foto's! Vooral die van die Red Arrows die zo naar beneden vliegen met blauwe en witte rook :D Echt mooi! Die foto van de Nederlandse met die soort van lichtflitsen ernaast lijkt op een foto die in een luchtmacht boekje staat.

·
The only way is up
87,154 Posts
Prachtige serie. Allemaal even scherp, ondanks de snelheid van die straaljagers.

Favo's: de red arrow foto's en die met de flares.

Deze is helemaal waanzinnig:

·
Registered
4,213 Posts
Wauw, mooie plaatjes! Ik mag toch wel zeggen dat Volkel in mijn achtertuin ligt. Op zo'n dag als deze is het hier de hele dag herrie. Bedankt voor de foto's: :eek:kay:
Als je in Center Parks Erperheide logeert wordt je ook regelmatig opgeschrikt door een Belgische F16 :)

1 - 17 of 17 Posts