Je had ook mooi weer zo te zien! De topper is wel #13, ik had 'm ook al bij de upc gezien. 
PostkantoorWat voor een gebouw is dat op foto 11?
Madrid kan ik echt iedereen aanraden. Het is een hele andere stad dan Barcelona, veel minder toeristisch ook. Maar Madrid doet echt enorm groots aan: brede straten met veel auto's, veel mensen op straat en hoge dichtheid van gebouwen. Er zijn niet echt veel bezienswaardigheden maar het is echt een hele mooie stad.Mooie foto's! Hoe vond je Madrid?
Mooie uitleg, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.Foto 13 is mijn favoriet! Erg mooi shot, lijkt een beetje alsof de hele wereld langs de verwarde persoon met grijze jas heengaat.
Of misschien moet ik wat minder blowen.![]()
Zo waardeerde ik het ook. Veel grootstedelijker dan Barcelona, hoewel sommige mensen dat weigeren te geloven. En je komt geen horden Nederlandse sjonnies tegenMadrid kan ik echt iedereen aanraden. Het is een hele andere stad dan Barcelona, veel minder toeristisch ook. Maar Madrid doet echt enorm groots aan: brede straten met veel auto's, veel mensen op straat en hoge dichtheid van gebouwen. Er zijn niet echt veel bezienswaardigheden maar het is echt een hele mooie stad.