SkyscraperCity Forum banner

Madrid (18x)

2246 Views 15 Replies 14 Participants Last post by  Dr. Dubai

#12.a ;)

Tot de volgende keer, Madrid
See less See more
19
1 - 16 of 16 Posts
Je had ook mooi weer zo te zien! De topper is wel #13, ik had 'm ook al bij de upc gezien. ;)
Je vorige serie van Parijs vond ik ook al erg sterk, en hier laat je zien dat dat geen toevalstreffer was. #2, 12 en 17!
Leuke serie. Foto 16 en 17 zijn erg mooi.

Mooi gebouw op 12, zal er van binnen denk ik ook erg mooi uitzien.
Mooie stad zeg! Mijn vader komt er wekelijks. Ik vind echter wel dat de hoogbouw daar iets té overdreven is. 4 torens (of hoeveel was het?) op 1 locatie van bijna dezelfde hoogte staat niet...

Overigens hele mooie foto's! :)
Curious views but nice! Hope you enjoyed the city where I live ;)
Good trip Forza :)
Ik ga over 10 dage naar madrid en na het zien van de foto's kan ik al helemaal nie meer wachten! Erg mooie foto's:banana:
18 is origineel :) Mooie serie foto's. Zeker een stad die de moeite waard is om bezocht te worden.
Madrid begint populair te worden!:) En zo hoort het!

Mooie foto's! Hoe vond je Madrid?
Mooie foto's, jammer dat het soms erg bewolkt was.
Foto #11 en #12 (de eerste) en #16 vind ik persoonlijk het best gelukt.

Ik zal zelf binnenkort ook eens gaan proberen om een fotoserie te uploaden. Heb bergen foto's liggen, maar geen idee hoe ik ze moet plaatsen :nuts:
Een hele afwisselende serie! Favo pics: 5, 12a (dubbele 12 heb je:lol: ), 13 en 16.
Foto 13 is mijn favoriet! Erg mooi shot, lijkt een beetje alsof de hele wereld langs de verwarde persoon met grijze jas heengaat.

Of misschien moet ik wat minder blowen. :)
Wat voor een gebouw is dat op foto 11?
Postkantoor ;)

Mooie foto's! Hoe vond je Madrid?
Madrid kan ik echt iedereen aanraden. Het is een hele andere stad dan Barcelona, veel minder toeristisch ook. Maar Madrid doet echt enorm groots aan: brede straten met veel auto's, veel mensen op straat en hoge dichtheid van gebouwen. Er zijn niet echt veel bezienswaardigheden maar het is echt een hele mooie stad.

Foto 13 is mijn favoriet! Erg mooi shot, lijkt een beetje alsof de hele wereld langs de verwarde persoon met grijze jas heengaat.

Of misschien moet ik wat minder blowen. :)
Mooie uitleg, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken. ;)
See less See more
Madrid kan ik echt iedereen aanraden. Het is een hele andere stad dan Barcelona, veel minder toeristisch ook. Maar Madrid doet echt enorm groots aan: brede straten met veel auto's, veel mensen op straat en hoge dichtheid van gebouwen. Er zijn niet echt veel bezienswaardigheden maar het is echt een hele mooie stad.
Zo waardeerde ik het ook. Veel grootstedelijker dan Barcelona, hoewel sommige mensen dat weigeren te geloven. En je komt geen horden Nederlandse sjonnies tegen;)

De gebouwen zijn indd prachtig, zoiets als een Gran Via, dat is gewoon de Spaanse 5th. Ave. Superhoge dichtheid gebouwen, mooi art deco, veel theaters, restaurants, hotels, etc:)

En Madrid heeft wel veel bezienswaardigheden hoor. Het Prado bijvoorbeeld is wereldberoemd.
See less See more
1 - 16 of 16 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.