Skyscraper City Forum banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Check hier de nieuwste vakantiefilm van mij, 9 en halve minuut Madrid!

In navolging op de Madrid foto series, die je hieronder kunt vinden, nu dus de film.

Madrid deel 1

Madrid deel 2

Madrid deel 3

Deel 4 moet nog komen! Er zitten dus ook nog geen beelden in die in deel 4 terug te vinden zullen zijn.

Enjoy!:cheers:

p.s. muziekkeuze is persoonlijk. Ik vind, dat er Spaanstalige muziek bijhoort. Tevens hou ik wel van opzwepende muziek voor onder een filmpje. Al met al ben ik dus tot deze muziek gekomen.

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Blijf kijken! Aan het einde zit een aftiteling met de nummers die erin verwerkt zijn;)^^

Don Omar zit er niet tussen trouwens.

·
Registered
3,857 Posts
Cool filmpje (niet zo klein, maar goed). Mooie straat. Is dat een soort Champs Elysees van Madrid?

Zien jullie nu ook ineens een reclameblok tussen die berichten? :bash: :bash: :bash: :bash:

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Je kunt maximaal 10 minuten doen, dus maak ik daar ook wel gebruik van! 9 en halve minuut is het dus geworden;)^^

Meer kon niet, want dan zat ik over de 100 mb. Hij is nu precies 99, nogwat mb.

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Daarstraks zaten trouwens 8 forummers tegelijk hier, en maar zo weinig reacties! Voor zoveel moeite nog wel!:(

·
Registered
1,214 Posts
Ik wil meer meer meer meer :eek: :master: Wat een geweldige stad zeg. Die Gran Via is inderdaad meesterlijk. Sirenes, files...dat hoort bij een wereldstad. Daar kunnen Amsterdam en de meeste andere Europese hoofdsteden nog wel een puntje aan zuigen. In februari 2005 had ik een 5-daagse trip naar Madrid geboekt en heb die later weer geannuleerd (en ben vervolgens voor hetzelfde geld naar New York gegaan :)) maar ik heb er nu toch wel spijt van dat ik later niet alsnog naar Madrid ben gegaan. Dit smaakt naar meer. Ik heb net je fotoseries bekeken en ook die zijn super!!

·
fastshooter
1,118 Posts
Ik ben na de pauze in slaap gevallen. :runaway:

Nee, ff serieus: echt heel leuk gedaan! :eek:kay:

Beter ieg dan het vorige filmpje (die afrekening), maar sommige straatscenes duurden wat te lang.
De twee series stilstaande beelden vond ik prima (in de tweede serie waren ze wat langer in beeld dan in de eerste).

Vind de muziek verder soms niet echt Spaans aandoen, eerder Arabisch.

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #13 ·
Reggeaton of el Perreo!^^

Wie daar nooit van gehoord heeft, heeft de laatste jaren in een hol geleefd ben ik bang:p

Het is de beste muziek om chicas te schuren! Beter bestaat niet gewoon;)

1 - 16 of 16 Posts