Heb het deels op tv gevolgd en het is toch ongelofelijk dat men na zo'n afstand nog steeds rennend over de finish komt.
2:55 is in de buurt van de snelste vrouw in 1961 en vast veeeel sneller als Pheidippides
Dat is een hele knappe tijd. Hiervoor hulde! En dit heeft beslist heel veel looptraining gekost en een lange voorbereidingstijd. Ben je soms lid van een atlethiek-vereniging? Want een marathonvoorbereiding vergt ook heel wat begeleiding en know-how.
En ook weer mooie foto`s, zo losjes uit de hand en impulsief genomen. Gelukkig was het zonnetje er dit maal ook. Op naar het volgende feest in Rotterdam.
Train toch wel ongeveer 140 km per week maar doe alles zonder trainer want die zeurt toch alleen maar aan m`n kop dat ik rustig aan moet doen. De een gaat ze hond uitlaten en ik ga me zelf uitlaten. Volgende week loop ik trouwens de Utrecht marathon die start en finisht in De Meern.(mijn 134e marathon)Mijn snelste marathon heb ik gelopen in 2:33:54 , 14 jaar geleden toen ik 22 was.
2:33 als PR, echt klasse hoor! Ik wil ook nog eens een marathon lopen, maar dan wil ik inderdaad ook wel rond de 3 uur lopen, dus niet meedoen zonder echt goed te trainen.
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!