SkyscraperCity Forum banner

marathon rotterdam

2342 Views 16 Replies 15 Participants Last post by  Gerard
Vandaag in Rotterdam de marathon gelopen in 2:55 nettotijd.

IN het midden met zwart hemd en wit t-shirt ben ik.

de koplopers

Bijna bij de finish(Op de foto de derde loper ben ik)
See less See more
8
1 - 17 of 17 Posts
Wel leuke foto`s maar weet niet hoe dat allemaal heet.

See less See more
2
R E S P E C T !

Heb het deels op tv gevolgd en het is toch ongelofelijk dat men na zo'n afstand nog steeds rennend over de finish komt.
2:55 is in de buurt van de snelste vrouw in 1961 en vast veeeel sneller als Pheidippides :)
the runner said:
Vandaag in Rotterdam de marathon gelopen in 2:55 nettotijd.
:master:

Mooi ook om deze foto's te zien.
Goeie tijd, ik doe het je niet na. Een halve marathon zou nog wel lukken maar 42 kilometer red ik niet. Je tijd evenaar ik al helemaal niet.
Inderdaad een knappe tijd! Heb zelf een PR van 3.15.
Dat is een hele knappe tijd. Hiervoor hulde! En dit heeft beslist heel veel looptraining gekost en een lange voorbereidingstijd. Ben je soms lid van een atlethiek-vereniging? Want een marathonvoorbereiding vergt ook heel wat begeleiding en know-how.

En ook weer mooie foto`s, zo losjes uit de hand en impulsief genomen. Gelukkig was het zonnetje er dit maal ook. Op naar het volgende feest in Rotterdam. :)
Train toch wel ongeveer 140 km per week maar doe alles zonder trainer want die zeurt toch alleen maar aan m`n kop dat ik rustig aan moet doen. De een gaat ze hond uitlaten en ik ga me zelf uitlaten. Volgende week loop ik trouwens de Utrecht marathon die start en finisht in De Meern.(mijn 134e marathon)Mijn snelste marathon heb ik gelopen in 2:33:54 , 14 jaar geleden toen ik 22 was.
na hoeveel meter is greg van hest met blaren uitgestapt?
ja, knap hoor!

:)
134 marathons! Dat doen niet veel mensen je na! Fantastisch hoor :cheers:
2:33 als PR, echt klasse hoor! Ik wil ook nog eens een marathon lopen, maar dan wil ik inderdaad ook wel rond de 3 uur lopen, dus niet meedoen zonder echt goed te trainen.
Strakke tijden inderdaad. Mijn PR is 3:18. Ook in Rotterdam gelopen.
134 met een pr van 2:33. Respect.

En aardige foto's zo.
1 - 17 of 17 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.