SkyscraperCity banner
1 - 17 of 17 Posts

·
Frans Woerden
28,572 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Jullie denken misschien dan ik aan de pillen ben maar vandaag heb ik weer een marathon gelopen in 2:53 en dat was bijna 3 minuten sneller dan in Rotterdam.

Centrum van Utrecht afgesloten(alleen voor mij)

Onder de poort door in Haarzuilens.

De finish in Leidsche Rijn.

De Leidsche Rijn.

Oprukkende nieuwbouw.

Nieuwe bunkers.

Poolse brugwachter?

·
Registered
1,216 Posts
het was weer toppie... .

en the runner ik heb me ook weer nuttig gemaakt, ik heb je een AA flesje bezorgd(of 1 van mn teamgenoten) :)

·
Frans Woerden
28,572 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Heb toch nog wel nog 120 km gelopen waarvan nog 3 wedstrijdjes en nog 40 uur gewerkt in een kwekerij.(geen licht werk). Loop zo`n 10 marathons per jaar maar soms heb ik er 3 in een maand en soms 3 maanden niks.

·
Bas
14,382 Posts
Lijkt mij wel een hele sfeervolle marathon door een uniek poldergebied, met veel afwisseling. Haarzuilens, Leidsche Rijn en nog een stuk door de polders en dat bij een lekker briesje. En nu iets van die Poolse brugwachter: Volgens mij heeft die vlag bij het huisje iets met de provicie Utrecht van doen, dat rood-witte kruisje rechtsboven is misschien een teken van Vleuten-de Meern, om zomaar iets te raden?

Hoe dan ook, een goed prestatie Runner om twee marathons vlak na elkaar te lopen. Ik doe het je niet na, misschien alleen op de fiets... :lol:

·
Rick Bakker
5,321 Posts
2 marathons in één week!:eek: Leuke serie! Als je onderweg nou eens geen foto's maakt loop je misschien wel eens een wereldrecord! ;)

1 - 17 of 17 Posts