SkyscraperCity banner
1 - 14 of 14 Posts

·
De hoogte in...
1,514 Posts
Nu is goed te zien dat Papendorp eigenlijk "te laag" is voor de locatie, zo langs het A'dam-Rijnkanaal.

Mooie plaatjes overigens :)

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ik vond de series van Arnhem en Eindhovens stukken mooier, maar kan zo 1-2-3 niet zeggen waar het aan ligt. Favo's zijn de foto's van de Clausbrug.

·
Registered
6,736 Posts
Ken alle 3 de steden eigenlijk redelijk goed .
Eindhoven ken ik daarvan nog het minste, maar ook daar ben ik al vaker dan 5 keer geweest .
En ik moet eerlijk zeggen .....ook al zijn het prachtige foto's .
Via deze foto's zou Arnhem bij mij het hoogste staan .

In de werkelijkheid is dat op volgorde Utrecht gevolgd door Arnhem en daarna Eindhoven .
( op eigen ervaring en belevenis ) .

·
Registered
6,736 Posts
Toch mis ik wat factoren waar je langs gekomen bent en die Utrecht dat maken wat het is .

·
efil4oremirp
1,568 Posts
Mooie strakke serie van iets minder mooie gebouwen. Behalve de Dom dan uiteraard.

·
Registered
5,054 Posts
:D Wat een kreng is 14/15 toch. Één van de redenen dat ik zo min mogelijk uitkijk als ik op Utrecht overstap.

·
Registered
5,603 Posts
Bikkel said:
:D Wat een kreng is 14/15 toch. Één van de redenen dat ik zo min mogelijk uitkijk als ik op Utrecht overstap.
Moet je een beetje verder kijken dan je neus lang is ;)

·
Registered
5,054 Posts
ill-b said:
Ik heb ooit gedacht aan de poll:
Wat is de lelijkste kant van Utrecht CS? NO of ZW?

Utrecht moet zich schamen voor zo'n slecht visitekaartje. De stad heeft een prachtig centrum maar zoiets zou je nooit vermoeden bij het station.

·
Registered
3,062 Posts
ill-b said:
Kom nou, het complete stationsgebied is een grote ramp. Er is werkelijk geen enkel mooi gebouw te vinden.

·
Registered
5,603 Posts
Bikkel said:
Ik heb ooit gedacht aan de poll:
Wat is de lelijkste kant van Utrecht CS? NO of ZW?

Utrecht moet zich schamen voor zo'n slecht visitekaartje. De stad heeft een prachtig centrum maar zoiets zou je nooit vermoeden bij het station.
Ben het wel met je eens hoor, het is het grootste drama wat Utrecht is overkomen. Er zijn echter wel een paar mooie doorkijkjes als je de stad komt binnenrijden met de trein. Die moeten ze wat meer uitlichten.
De stationswijk die ze hebben platgegooid voor Hoog Catharijne had veel mooie en statige gebouwen, waaronder "De Utrecht".

Ik hoop dat ze bij het opknappen van CS de flat op foto 14/15 niet overslaan. Zal een rotte kies in het dan verder schone gebit zijn.

1 - 14 of 14 Posts