Skyscraper City Forum banner
1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
106 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ik werd hierop attent:

http://www.metroalmerehaven.nl/

Ik neem aan dat het een grap/PR-stunt is (maar met welk doel weet ik niet?), maar blijkbaar wel een goede, want er staat hier in almere haven wel degelijk een winkel met dat allemaal op de ramen geplakt op een professionele manier. In elk geval genoeg om mijn zus te doen geloven dat het echt was.

Weet iemand hier meer over?

·
Legum Magister Scientiae
1,360 Posts
Gokje: een PR-stunt voor een nieuwe galerie oid met die naam? Ze hebben ook twitter, maar nog geen tweets.

Voor ons is het natuurlijk evident nep, maar ik kan me voorstellen dat genoeg tokkies hier zullen intrappen. :lol:

·
Registered
2,152 Posts
Sjees... Het station Almere Haven Centrum is al in aanbouw en ook de dienstregeling is al bekend. Dubaiaanse toestanden!

·
Alfenaar!
203 Posts
:lol::lol:
Goeie grap, leuk uitgewerkt.
Op zich niks mis mee naar mijn mening om een metrolijn te bouwen van buitenwijk Almere naar hartje Amsterdam. Of zie ik dat verkeerd? (als onwetende Alphenaar..;))

·
Registered
104 Posts
^^
Lijkt me een buutje duur en onnodig voor een stadsdeel van 25.000 inwoners. Maar ik denk dat het gewoon een PR-stunt is. Alleen dat logo al! :lol:

·
Premium Member
13,692 Posts
Ja, dat verklaart alles. Het was óf dat óf een of andere lokale gek die met dit soort zaken hoopt de besluitvorming wat te bepoedigen...over iets waarover überhaupt nog niets te besluiten valt :)

·
Registered
465 Posts
Ik woon zelf in Almere, en dat er flink wat moet gebeuren aan de bereikbaarheid van de stad staat als een paal boven water. Een metro verbinding zou een goede oplossing kunnen zijn. Echter zul je het traject slim moeten aanleggen en je zou kunnen overwegen de lijn aan te sluiten op de gedoodverfde Noord/Zuid lijn.

·
billieron
603 Posts
haha, veel te ver voor een metro, beter komen ze met een andere oplossing, voor almere haven zal er waarschijnlijk wel een snelle verbinding komen met almere poort, om dan daar de trein te pakken, dat zal vanuit almere haven zeker wel een kwartier aan reistijd schelen denk ik. ik denk niet dat je dan sneller bent met een metro,..

'Hoort dit niet in het café trouwens'?

1 - 11 of 11 Posts