SkyscraperCity banner
1 - 13 of 13 Posts

·
Registered
2,374 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Moi je les trouve franchement moches, mais bon, ça montre qu'il y a quand même encore de grands projets de tours aux usa, en dehors de NY et Chicago!

·
Registered
2,994 Posts
bonjour, je suis de miami et ai voulu vous montrer juste les gars quelques autres projets qui sont proposé et underconstruction maintenant.. aussi loin que ces deux tours je déteste personnellement la conception mais de ce que nous savons que ceci n'est pas la conception finale juste le préliminaire.. je suis désolé si me la grammaire a tort, je ne suis pas à bon à parler de français

Si vous voulez voir encore demande juste. ......
SMA 245M

900biscayne bay 217m

met3 264M

LYNX 2??M

MARQUIS

·
Registered
3,528 Posts
great ! last time i went to miami was in 1988, town of old people and drug trading...
now town of fashion and art-deco style... and skyscrapers ?!?
nice news The Mad Hatter!! :)

·
Registered
2,374 Posts
Discussion Starter · #7 ·
The Mad Hatter!! said:
de ce que nous savons que ceci n'est pas la conception finale juste le préliminaire.. je suis désolé si me la grammaire a tort, je ne suis pas à bon à parler de français
Pas de problème Mad Hatter, et bienvenu sur le forum français. Ca fait plaisir de parler un peu de Miami.
Et puis parler de "préliminaire", c'est tellement mignon!!

·
Registered
2,994 Posts
N'IMPORTE QUI VEUT VOIR PLUS

ET DU 2 365M TOURS, BIEN ILS se SONT LEVE JUSTE SUR LE JOUR DANS LE JOURNAL SI NOUS AVONS ETE TRES ETONNES. MAIS ETAIENT TRES OPTIMISTE PARCE QUE CECI VA AVOIR A OBTENIR L'APPROBATION DE L'AUTORITE D'AVIATION FEDERALE ET AUSSI PARCE QUE NOUS n'AVONS jamais ENTENDU PARLER DE CET DÉVELOPPEUR

·
The incredible Hulk
1,860 Posts
Merci The Mad Hatter et bienvenue sur le forum francophone :).
Donc le Design peut encore changer, c'est une bonne chose. Mais je lisais qu'il y'avait une restriction de hauteur car l'aéroport n'est pas loin, il va donc y avoir une dérogation pour cette tour?
Et est ce que toutes ces tours seront construites au même endroit ou bien parsemées le long de la côte?

·
Registered
2,994 Posts
est ici une image qui montre les projets dans miami, les moyens gris ont complété pendant que les autres couleurs signifient qu'ils seront construits avant 2009, son à peu près 6 mois démodé mais vous donne une description précise de ce qu'arrivant dans miami, mais ceci est seulement la ville de miami qui est seulement 32 miles carrés et a 150 projets pendant que le secteur de métro a par-dessus 600 projets.aussi, parlant de la hauteur durer l'article conversation écrite des limites de hauteur était arrière dans les 1960

Ceci est une image de mon projet préféré.. ses 12 tours et 600.000 pieds carrés de détail dans un secteur qui était le crime voyagé et plein de négociants de drogue, et aussi il créera 5000 travaux et un nouveau tramway.

·
The incredible Hulk
1,860 Posts
NIMBY's win in Hollywood, 65 foot height limit on beach

HOLLYWOOD

65-foot height cap on horizon

City commissioners moved to slash the maximum height of new buildings on eight blocks of Hollywood beach.

BY JERRY BERRIOS

[email protected]

In a surprise move that will significantly restrict development on Hollywood beach, commissioners Wednesday voted to cut the maximum height of new buildings from 150 to 65 feet in an eight-block area.

The tentative approval drew cheers from about 100 gleeful residents in the City Commission chambers for the three-hour discussion. The measure requires a second vote slated for June 15.

Attorney Alan Koslow, who represents a proposed project on the Mirador hotel property in the newly restricted area said the commission was infringing on property rights. Bill Spencer, a second Mirador attorney, said the city may have opened itself up to a lawsuit.

''They reduced the height from 150 feet that has been there for years,'' Spencer said. ``. . . There would appear to be no basis for it.''

Hollywood commissioners reversed a previous vote that would have limited new buildings to 60 feet on five blocks -- from Van Buren to Madison streets between State Road A1A and Surf Road -- and implemented a ''stepped-down'' plan on three others, in which building height would be tiered to blend with existing buildings. Planning Director Jaye Epstein proposed that idea.

Many residents from the 24-story Summit Towers showed up on Wednesday to voice their concerns about traffic, safety, and keeping the beach's character.

''The Summit seems to be the bad guy here,'' said John LaMarche, president of the condominium association. ``But we didn't have anything to do with the planning.''

Summit resident Deborah Mihm said beautiful cities have low-rise development of six to eight stories. Her examples: Barcelona, Paris, Rome.

''It's how you do it,'' Mihm said.

Mayor Mara Giulianti said she came up with the 65-foot height limit originally when she noticed that beach properties were being gobbled up at exorbitant prices.

''That created an alarm for me,'' Giulianti said.

During the previous vote in April, Vice Mayor Cathy Anderson, who represents the beach, opposed the planning director's tiered proposal, because she wanted the entire area to have a maximum height of 65 feet.

This time, the majority of the commission agreed with her.

Commissioner Fran Russo was the dissenting vote.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=215050

Comme quoi, ça n'arrive pas que chez nous.

1 - 13 of 13 Posts