SkyscraperCity banner

1 - 18 of 18 Posts

·
Registered
2,306 Posts
Discussion Starter #4
20 euro per jaar voor een Premium account.
Als dat waar is en dat betekent dat je eenvoudig foto's e.d. kan uploaden, dan ga ik daar voor!

·
Registered
899 Posts
Mijn like button is ook weg. Tevens kreeg ik vandaag voor het eerst de melding dat mijn post eerst door een moderator wordt bekeken alvorens te worden geplaatst.

·
mentula agricolæ vulgaris
974 Posts
Het is een soort skybox voor woekeraars, of een loggia voor nepotisten, of Bijenkorf voor zonnebankbruine voetbalvrouwen, of de bovenste verdieping van De Rotterdam. Of vleugels voor Ikarus, de Pegasus voor Bellerophon.

"Some SSC'ers are more equal than others."

·
Moderator
43,710 Posts
De migratie is eindelijk klaar na ruim 2 dagen alleen Read Only mode. Het kan nog even iets langzamer gaan dan het zou moeten, daar wordt aan gewerkt door de technici.

Mochten er nog problemen, vragen of opmerkingen zijn, stel ze gerust.

·
Registered
1,656 Posts
Kon aanvankelijk niet inloggen onder Firefox, kreeg een security error, maar na verwijderen van cookies en sitedata was dat verholpen. Maar misschien een tip mochten anderen daar ook last van hebben.

·
Moderator
43,710 Posts
Problemen kunnen ook op het internationale gedeelte gemeld worden in deze thead:

Dan wordt het direct opgepakt door de administrators.

·
974 Posts
De opmaak kon wel echt beter. Tering wat een griebus. Wordt daar ook aan gewerkt?

35925

·
974 Posts
Maar kudos voor de afbeelding-functie. Doei localhost, postimage en weet ik veel wie nog meer!

·
Registered
9,510 Posts
Wie host dat vraag ik me af? Kost toch klauwen met geld om al die afbeeldingen zelf te moeten hosten. Is dat de reden van die $20 lidmaatschap om die lelijke nuttloze balk rechts weg te krijgen? Lol.

Nu ik die balk sneaky heb weggecodeerd, weet waar subscribed threads staan (profiel en dan following, kan ook op new klikken en daar following-filter aanzetten) en dark mode aan staat is het wel uit te houden hier hoor. Edit-knop en forumstructuur achter de menu's vandaan halen en m'n like-teller teruggeven en mij hoor je niet meer.

The threadtitel hier had wel iets specieker gemogen trouwens...

·
974 Posts
Je hebt je adblocker getweakt bedoel je? :p

·
Registered
1,473 Posts
Ik zou het wel fijn vinden als ik op de homepage van hhf direct op het juiste forum kan klikken i.p.v eerst voor subforums te kiezen. Nu kan je ook niet zien of het betreffende forum nieuwe posts heeft.

EDIT: Ah, dat laatste kan door niet op subforums te klikken maar op de forumtitel.

1 - 18 of 18 Posts