" de Dikke Dame "
" de Gouden Koning "
" de Eusebius "
" de Oude Da Lek "
" de Pretentieuse Heer "
" de Noordelijke Jan "
-------
* Land is het goedkoopst hier dan ergens anders in Rotterdam, en omdat dr. Alfonso niet zoveel geld over had voor de bouw van St. Clara City hebben we gekozen om het dan maar op Noord te bouwen *
@KP: 'de Noordelijke Jan' is helemaal geen bouwwerk met verdiepingen voor kantoorruimte, etc. Het is een 'docking station' voor 'aliens' en ruimteschepen. Daarom zit er ook een 'shaft' in het midden voor transport van mensen naar de 'docking ring'. Duh, ik dacht dat iedereen gelijk door had dat het een 'docking station' was.
Ziet er goed uit zou leuk zijn als het rd in hun volgende masterplan rotterdam rapportage opnemen.
AL is het alleen maar om de mening van het publiek te pollen.
Mij heb je overtuigd :cheers:
dat gouden zoutvaatje is ook wel grappig. respect voor wat je gemaakt hebt, maar ik hoop dat dit nooit gebouwd wordt , misschien uit realistisch en stedenbouwkundig opzicht....
wel lollig dat je zo bezig bent! ik wou dat ik iets met dat soort programma's kon tekenen. bijzonder is het in ieder geval...
@[email protected]: Jouw avatar inspireert mij. Ben het wel met je eens, het zijn ook niet serieuze designs, maar meer een beetje fanatasie. Ik zit wel te denken om een serieuze design te maken, kost dan wel meer tijd dan 10minuten.
@Soufian: Mee eens. Ik vind zelf dat ie in zwart wit nog mooier is ( 50's sci-fi b-movie feel ).
Noordelijke Jan is ook mijn favoriet, alleen dan graag zonder dat docking station. Ik heb in zo'n film met Willem Smiss gezien hoe aliens met onze steden omgaan, geen prettig vooruitzicht.
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!