SkyscraperCity banner

1 - 20 of 183 Posts

·
Master Member
950 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
Synchronicity is a mixed-use development, and the second project being developed in a joint venture partnership between Orange Investments and CIM Group, Inc. (Los Angeles, California). In December 2007 the Venture acquired its first parcel for the development of 70,000 mixed-use meters, to begin construction in the first quarter of 2008.

In December 2007 a sought after 2.8-acre parcel was made available to Orange in an off market transaction. Because of Orange’s close ties with the land owner, and previous experience with projects in the submarket (Aqua Condominiums, and Connexity mixed-use development) Orange was chosen over other highly motivated buyers. On March 5, 2008 the Orange and CIM closed their purchase on the land.

The Synchronicity mixed-use development, as currently envisioned, will consist of approximately 36,000 net sellable meters directly adjacent to the recently completed Aqua Condominiums (90 units) and Connexity, a 15,000 square meter development that began construction in the 4th quarter of 2007

Source: http://www.orangeinvestments.com.mx/orange.htm

·
Master Member
950 Posts
Discussion Starter #10
Si hay por aqui algun Moderador les pido por favor cambiar el nombre de thread para que diga Michel Rodjkind en lugar de Enrique Norten y David Rockwell

·
CAD monkey
207 Posts
No querran decir Michel __Rojkind__ (Sin la d).
Que bueno que los de orange se traigan buenos arquitectos para sus proyectos... lastima que todos tengan que traerlos importados del DF...

·
Registered
973 Posts
lo que es valle oriente va a absorber al parecer lo mejor en arquitectura y diseño de la ciudad! wow! simplemente sorprendente lo que se esta generando por esta zona, y la rapidez con la que se estan concretando los proyectos, es impactante! KIERO UN DEPA EN ESTAAA!!!

alguien que me la patrocine? hahahaha

cheers

·
Banned
1,903 Posts
Óraleee!!! se ve mucho mas alta!! que buen diseño!

·
Master Member
950 Posts
Discussion Starter #15
Gracias al moderador que amablemente corrigió el nombre del thread!

Ojalá y empieze la construcción... si tuviera lana me compraba uno en pre-venta.

Saludos,

·
Signal Aout
15,810 Posts
Bastante agradable el diseño, me gusta!

·
:D
2,346 Posts
ya la pusieron en la seccion internacional "highrises"?? o puedo hacerlo?? jeje :D

necesito saber

Altura oficial (o la ultima q se sepa)
status
desarrolladores

Y si esta en construccion una fotito de los avances no??

·
OPEN - END
3,965 Posts
en mi punto de opinion no me gusta del todo el disenio, pero que bueno que ya se este proyectando.

por cierto tb esta subida la fundadores al SSP.

·
Banned
171 Posts
me encanta, de hecho me gusta mas que la fundadores, lo malo para mi es el nombre, siempre se me antoja una sincronizada cuando escucho hablar de ella,

bdeaa jeje

1 - 20 of 183 Posts