Skyscraper City Forum banner
1 - 9 of 9 Posts

·
Registered
139 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
...om een paar foto's te maken en die op het internet te zetten. Hiervoor heb ik een camera van een vriend gebruikt, ik heb er zelf namelijk geen. Op zich vind ik deze best wel gelukt, maar ze zijn me wat te wazig geworden. Als ik me zelf nog eens een digitale camera aanschaf dan zal ik toch eentje willen van meer kwaliteit. Maargoed, ik zal hierbij toch wat plaatjes van mijn stad laten zien. :)

1. De wel bekende Achmeatoren

2. De Achmeatoren samen met de Averotoren

3. De Postbank

4. Gebouw in hetzelfde cluster waarvan ik de naam zo niet weet

5. De Vitens met daarvoor een hal die gesloopt wordt, hopelijk zetten ze er straks iets leuks (=hoog) neer

6. De scheve Oldehove

7. Een paar geveltjes

8. Het Rengerspark

9. Aan de oostkant van de stad hebben ze een aantal nieuwe appartementencomplexen gebouwd in de oude stijl. Dit is er zo eentje. Van mij mogen ze hiervan meer bouwen.

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
Ziet er goed uit!

·
Breda parel v/h zuiden!
591 Posts
Leuk leuk!

Leeuwarden mag echt trots zijn op zijn hoogbouw en natuurlijk het historische centrum. Vooral de hoogbouw spreekt mij erg aan, lekker strak vooral met die blauwe lucht.

De Achmea toren komt daar uitstekend tot zijn recht op de 1e foto :cheers:

·
Registered
290 Posts
Leuke serie. Inderdaad blij dat die pakhuizen niet paars zijn geworden. Mooie hoek van de stad is dat trouwens aan het worden met al die appartementencomplexen. En wat betreft foto nr. 4: dat is (was?) RWS, rijkswaterstaat... onlangs gerenoveerd (sloop was meer op zijn plaats geweest ;)...)

·
Weestwel?
1,713 Posts
RWS hadden ze met de grond gelijk moeten maken, wat een spuuglelijk pand is dat. En inderdaad aan de Oostersingel word het steeds mooier. De banaan, de parkeergarage, het complex daar tegenover, het nep-pakhuis, de renovatie van de poort voor de Bonifatius, en nu ook nog enkele nieuwe panden iets meer richting de gevangenis. Het word beter en beter daaro. Je kunt je amper meer voorstellen hoe troosteloos het was toen dat gebied nog braak lag.

1 - 9 of 9 Posts