Skyscraper City Forum banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
3,857 Posts
The weather could be nicer. But it's typical Dutch. Clouds and sometimes sun. Nice pictures, especially the pictures with the modern parts of the city. You know some nice places i've never seen before! :lol:

·
Registered
2,152 Posts
Nice pictures. The first half aren't the typical touristic pictures you expect from a foreigner, but nice anyhow! :)

·
Registered
18,111 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Cheers! I'm not a typical tourist. ;) My cousin from New York left earlier to catch his flight, so there was time for me to visit the modern part of the city. But this area is actually very close to the city center and the night club "11" on top of a highrise is frequented by tourists as well.

·
hemelschraper
2,025 Posts
Very nice, thanks for sharing those. :)

·
Registered
578 Posts
Mooie foto's !
Amsterdam ziet er wel niet erg stedelijk uit, vind ik ! Als je dat met Brussel vergelijkt, lijkt Amsterdam wel een provinciehoofdplaatsje !
Toch mooie stad, zou er wel eens naartoe willen gaan, eigenlijk !

·
Cosa dire cosa fare
3,439 Posts
Die indruk krijg je omdat hij de zakenwijken er niet heeft op staan.
En Amsterdam is inderdaad de eerste stad die je in Nederland gezien moet hebben.

·
XXX
512 Posts
Mooie foto's !
Amsterdam ziet er wel niet erg stedelijk uit, vind ik ! Als je dat met Brussel vergelijkt, lijkt Amsterdam wel een provinciehoofdplaatsje !
Toch mooie stad, zou er wel eens naartoe willen gaan, eigenlijk !
Foto's zeggen ook niet alles
En je bent er blijkbaar nog nooit geweest.. maar ik zeg je: als je daar daadwerkelijk bent (geweest) zal je pas weten dat Amsterdam erg stedelijk is :)

1 - 12 of 12 Posts