SkyscraperCity Forum banner

Nachfoto's Rotterdam 3 April 2005

2226 Views 25 Replies 19 Participants Last post by  Sint Clara
1 - 20 of 26 Posts
wow! mooie foto's sc! vooral 2 en 3 :bow:

compositie van 3 is echt supergoed.

alleen erg jammer van de ruis op de foto's. probeer http://neatimage.com
Als dit een contest was...had ik 3 zeker een 10 gegeven! Prachtig! Het water van de Nieuwe Maas lijkt wel een streepjescode, maar dan in kleur.

Maar de rest mag er ook wezen hoor. Met een flinke zoomlens zou foto 2 zelfs een behoorlijk voyeuristische ervaring kunnen worden...:)
@Hooghoudt: Ik heb en gebruik regelmatig neatimage ( gekocht ), ik vond gebruik ervan nu echt niet nodig. Als ik de UPC enter, dan 'clean' ik ze wel op. Nu post ik enkel snel wat 'snaps'

@Mojito: Precies het nieuws wat ik wilde horen. Ik vind #3 ook de mooiste.

Het gekke van deze foto is. Ik zie helemaal niemand!! :)
See less See more
Ja ik ga ook voor 3 en 5!

Wat een troosteloze, lelijke, vervelende betonstad is rdam toch... ;)
3 en 5 zijn idd super met die spiegelingen
Over foto #6, ik heb er een toch zeker een paar minuten aandachtig naar zitten kijken...En het is inderdaad bizar, beide flats zijn verlicht maar schijnbaar compleet uitgestorven...waarschijnlijk zagen ze je daar met je camera staan of zo? En kwamen er na de klik allerlei koppies tussen de meubels tevoorschijn :)....
Wat een techniek, wat een gevoel...
Mooie plaatjes! Ik vind 5 toch ook wel erg mooi!
Foto 3 is misschien wel de mooiste plaat die ik ooit van Rotjeknor gezien heb :eek2:
en foto 3 wordt in de toekomst alleen maar beter;)

mooie foto's St. Clara, bedankt!:eek:kay:
@Keezy: Als ik eerlijk ben, zie ik er eentje. Volgens mij zet ie een glas neer op de tafel. Jij?

See less See more
Fantastische foto's. Vooral nummer 3. Het valt me op dat de Maas zo rustig is. Het lijkt wel een spiegel.
1 - 20 of 26 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.