SkyscraperCity banner
1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
3,982 Posts
Discussion Starter · #1 ·
w ktorym rcube zamierza "kupic" aparat :crazy2:

Zeby bylo ciekawiej, nie wydam na to ani zlotowki. Moj stary akurat napalil sie na cyfraka i postanowil kupic sobie ( nie mi ) jakas cyfre. Wiec w pewnym sensie to bedzie jego cyfra :( ale mysle ze pozwoli mi troche nim pofocic :D

Cena to..... waha sie miedzy 800 a 1300 :) (nie liczac akcesoriow).

Co polecacie za ta cene ? Staremu sie nie podobaja kompakty ala lustrzanki (s5500, czy tez aparaty w styli Z). Chyba go nie przekonuje duzy zoom. Jako ze jest laikiem^2 (ja jestem tylko laik ) strasznie sie slini na ilosc pikseli :crazy2: Kurcze nawet za te 1200 upatrzylem jakis markowy (nazwy nie pamietam) jakis fotosprzet z 6 czy tam 7 mln pikseli :D Ale nie o to przeciez chodzi.

Stary ma teraz na oku rozsadny aparacik - Canon a95 :) Ale wiecie on i ja jestem laikiem. Przekonuje go w tym aparacie bajer w postaci obrotowego wyswietlacza (w sumie jest to niezly bajer i nawet przydatny) Czy wykorzystamy reszta zalet tego cacka ? A moze lepiej kupic a510 ("tylko" 3 mln pikseli ? O a 520 nie mysle (za durze szumy).
Wiadomo lepsze a95 ale w a510 mamy jasniejszy (jesli sie myle poprawcie mnie) obiektyw porownujac oba przy zoomie x3. W a510 "nawet" mamy czterokrotny zoom ;)
A moze cos u konkurencji ? Jakas Minolta z serii E ? Nikon jakis ?
Stary bedzie sie tylko poruszal w obrebie trybu auto+ewentualnie gotowe temaciki. Ja nie wiem natomiast :>

Co radzicie ? Sorka za rozspiske :D Zakup tylko w fotojokerze, nie pytajcie dlaczego, wczesniej planowal kupic w Mediamarkt :(

·
Registered
3,982 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Dzieki za kontsruktywna odpowiedz :D Im wiecej takich tym bede wiedzial wiecej :D

·
Registered
568 Posts