SkyscraperCity Forum banner
1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
232 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Nederland populairder bij Amerikanen en Aziaten

Amerikanen weten Nederland steeds beter te vinden als toeristische bestemming. Het aantal toeristen uit zowel Noord- als Latijns-Amerika steeg vorig jaar met 13,6%. Dat meldt het CBS.
Azië
Het aantal toeristen uit het werelddeel Azië is ook flink toegenomen, met 19,8%. Het gaat hier om toeristen die een nachtje slapen in een hotel, appartement, hostel of herberg.

Minder
Duitsers en Nederlanders bezetten vorig jaar een miljoen minder slaapplaatsen in vergelijking met 2003. Het aantal overnachtingen daalde licht met 0,3% naar 80,9 miljoen

Bron: RTL nieuws

·
efil4oremirp
1,568 Posts
Volgens mij is Nederland verreweg de meest populaire Europese bestemming van Amerikanen als je het aantal inwoners van het Europese land afzet tegen het aantal Amerikaanse toeristen.

·
efil4oremirp
1,568 Posts
Jan said:
offtopic: mooie site trouwens, van Sebas van den Brink.com :)
Hier sluit ik me volledig bij aan. Zeer fonky artwork.

Heb je een opleiding gevolgd? Grafisch Lyceum? Kunstacademie?

·
The only way is up
90,452 Posts
Zal wel vooral van rondtrekkende toeristen komen. Die 'doen' in een reis een groot deel
van Europa. Verder zijn wij natuurlijk goede vriendjes met Bush, misschien dat dat wat helpt. :)

1 - 7 of 7 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.