Skyscraper City Forum banner
1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
630 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ik was rond 8 mei naar New York geweest en was vergeten om foto's op het forum te zetten. Dus je kan zeggen dat ik er wat laat mee ben. maar ja, ik zet hier een aantal foto's die mij wel goed leken.

1.

2.

3.

4.

5. Dit is mischien een beetje een lelijke maar het is wel een wreemde. Die tekst die je in de lucht ziet is van een stel vliegtuigen die die sporen achterlieten in de vorm van tekst. best vet.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16. New York Times Headquarters was hier ook al bijna klaar.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26. je verwacht ook niet dat deze foto in Manhattan is genomen. het was in central park.

27.

28.

29.

30.

31. ik snap best dat daar duiven zitten...

32.

33. Dit vind ik zelf de vetste.

·
I am sterdam
4,762 Posts
Mooie platen! Times Square op #25 is wel erg verlaten. Favo #31 en 32 .

Sommige locaties komen me heel erg bekend voor, alsof je bijna dezelfde route heb genomen als mij in een week. ;)

·
nymphomaniacal pigeon
2,690 Posts
Vergeef me voor het opnieuw posten van deze pic.

Wat een prachtfoto. De analyticus zal er ongetwijfeld van alles op kunnen aanmerken, en dan waarschijnlijk met name over het feit dat die duif er niet in zijn geheel op staat en dat de foto wat schuin genomen is.
Voor mij maakt dat echter niet zoveel uit. Het gaat mij om bepaalde emoties die zo'n foto bij me los maakt. En dat doet deze. Echt vet om te zien hoe die gebouwen haast tot de horizon reiken. Dankzij die wazige lucht lijkt het allemaal veel grootser. De duif maakt het compleet: een vogel in zijn natuurlijke leefomgeving bestaande uit een gigantisch woud van gebouwen.

1 - 14 of 14 Posts