SkyscraperCity banner

1 - 20 of 68 Posts

·
Registered
Forum Hadriani
6,554 Posts
^^

Het lijkt me geen omgebouwde ouwe:)

Mooi dat je 'm toch al even vastgelegd hebt in volle functie.

·
Registered
15 Posts
Heb vanmorgen mee mogen rijden met de proefrit tussen werkplaats Diemen en het emplacement achter Amsterdam Zuid (en terug).

Wat een mooie, ruime en stille metro is dit geworden zeg!

·
Registered
4,373 Posts
Heb vanmorgen mee mogen rijden met de proefrit tussen werkplaats Diemen en het emplacement achter Amsterdam Zuid (en terug).

Wat een mooie, ruime en stille metro is dit geworden zeg!
Ik woon vlakbij de werkplaats... hoe kan ik mee aanmelden voor een proefrit? :cheers:

Enig idee wanneer we deze twee metrostellen in reguliere dienst kunnen tegenkomen?

·
Registered
202 Posts
Leuk grappig bedoelt deze net nieuw opgezette groep ''nieuwe metrostellen Amsterdam" Vraag mij alleen af, of het niet dubbel is....We hebben al de groep nieuwe metrotreinen. Laten we het voor de duidelijke overzicht houden, bij de groep die als bestaat sinds 2009. Straks zien we de bomen door het bos helemaal niet meer.....

·
Registered
226 Posts
Ik hoop dat ze spoedig de oudjes kunnen vervangen. Vandaag in de spits weer een 53 EN 54 uitgevallen, iedereen op CS de 51 in...

Zonde trouwens dat ze met de overgang naar de nieuwe stellen niet meteen lijn 53 en 50 koppelen en lijn 51 vanaf Spaklerweg laten vertrekken.

·
Premium Member
12,664 Posts
Wil men gaan ontvlechten dan? Dacht dat dat niet meer dan een advies uit een studie van enkele jaren terug was.

En het verband met LED-strips in een nieuw metrostel en adviezen uit het verleden zie ik nog steeds niet...:dunno:

·
Registered
1,192 Posts
Ik zie de nieuwe metro's de laatste weken regelmatig langs station Zuid rijden, net ook weer één. Ik neem aan een testfase? Ziet er goed uit in elk geval, en met de uitval en drukte in de spits zijn ze meer dan welkom.

·
Registered
Forum Hadriani
6,554 Posts
Ik zie de nieuwe metro's de laatste weken regelmatig langs station Zuid rijden, net ook weer één. Ik neem aan een testfase? Ziet er goed uit in elk geval, en met de uitval en drukte in de spits zijn ze meer dan welkom.
Als ze leeg zijn en jij mag niet instappen dan kan je inderdaad wel aannemen dat ze aan het testen zijn:) Dat gaat nl. ook niet over 1 nacht ijs.

1 - 20 of 68 Posts