Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 240 Posts

·
Banned
5,040 Posts
nou, hierbij voelen we ons toch wel iets meer betrokken neem ik aan... Ik kan Chris wel volgen.
Omdat New York door Nederlanders van de indianen is afgetroggeld? ;)

·
Banned
5,040 Posts

·
Registered
4,042 Posts
Dit is momenteel verreweg het interessantste 'supertall' project om te volgen. Vooral WTC 2 gaat volgens mij erg gaaf worden.

Erg bijzonder is dat de torens nu al verwerkt zijn in een hollywoodfilm over New York in de toekomst: "Babylon a.d."

Helaas zijn er geen betere screenshots van te vinden op het net.

·
Banned
5,040 Posts
Niet in de eerste plaats. Er heeft hier nogal wat plaatsgevonden. Daarbij is de wereld flink veranderd na 9/11.

Nog effe over die Indianen; die zijn toch netjes betaald?:lol:
Je eerst punt is helder maar niet verhelderend wat info betreft. De wereld, ongeveer 6 miljard mensen, is daar uitgebreid over geinformeerd.

Voor 60 harde guldens hebben de plaatselijke indianen afstand gedaan; kraaltjes en spiegeltjes, daar trapten ze niet in. In tegenstelling tot heel veel mensen tegenwoordig. :)

·
Live from the sky!
3,238 Posts
Dit is momenteel verreweg het interessantste 'supertall' project om te volgen. Vooral WTC 2 gaat volgens mij erg gaaf worden.

Erg bijzonder is dat de torens nu al verwerkt zijn in een hollywoodfilm over New York in de toekomst: "Babylon a.d."

Helaas zijn er geen betere screenshots van te vinden op het net.
Vind het eigenlijk juist een van de mindere supertalls om te volgen. De Shard in Londen, De Shanghai Tower (632 meter), Carnegie 57 in New York zijn allemaal projecten die kwa architectuur toch wel interessanter zijn. Vind ik dan :)

Of dit een eigen topic verdient hier? Ik betwijfel het. Bijna iedereen hier bezoekt ook het internationale gedeelte regelmatig volgens mij en zijn allemaal redelijk op de hoogte van deze toren. Ik krijg het idee dat veel info een beetje dubbel gepost gaat worden. Het enige wat me ergert aan het internationale topic zijn de eindeloze discussies over de kwaliteit van het glas, de snelheid, etc. Als we die hier wel weg kunnen laten zie ik nog meerwaarde, anders niet.

·
Enjoy your freedom!
7,614 Posts
Heel nobel om zo'n fantastisch project onder de aandacht van Nederlanders te brengen, maar in feite een dubbelpost op SSC.

·
-
3,632 Posts
Eigenlijk kan dit project mij weinig bekoren. Van de spectaculaire en unieke ontwerpen voor een nieuw WTC is weinig meer over. Wat nu gebouwd wordt is typische zakelijke architectuur. Op zich is daar helemaal niets mis mee, maar hier gaat het om het nieuwe WTC en naar mijn idee heeft men een kans laten liggen om er echt iets bijzonders mee te doen.

1 - 20 of 240 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.