SkyscraperCity banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Stadtaffe
2,731 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
verslag van een zeer geslaagde dag!

1. midden in de binnenstad, pal naast de martinitoren: een hofje en de oudste nog bestaande bebouwing van groningen

2.van onder naar boven: de wat rare opbouw op de martinikerk, het provincie huis met torentje, stadschouwburg, umcg

3. het terrasje aan de voet van de martinitoren

4. hoogbouw: oud en nieuw. op de voorgrond een omgebouwd pakhuis, naar schatting 11 hoog. op de achtergrond een paar van de flats van vinkhuizen, ook 10 a 11 hoog.

5. arriva represent

6. bushokjes represent

7. dinsdagmiddagmarkt represent

8. van links naar rechts oa: rabobank, mcdonalds ikea praxis ;), clustertje oosterhaven met koolhaastorens, meeus, geove, euroborg

9. jaren 60 en 70 shit, midden in het centrum van groningen :cry:

10. linksboven op de foto de drie gezusters waar we na afloop van de rondleiding nog wat biertjes dronken en lekker hebben gegeten

11. in mijn geval onder andere dit biertje. rechts op de foto nemo01

12. gasunie van buiten, het bekende plaatje

13. begane grond

14. planten, architectuur en mensen

15. bekende shit, maar het blijft mooi

16. een met de natuur

17. have you seen the light?

18. ook onze rondleidster raakt niet uitgekeken.

19. trap

20. bij elkaar hebben we toch zeker wel meer dan 1000 foto's geschoten.

21. we zijn weer bijna bij de begane grond

22. lift

23. ook de prikborden zijn niet vierkant

24. nog even wat vanaf de hogere verdiepingen van de gasunie: hier flats in groningen zuid

25. martiniplaza, A7 en ringweg west.

26. groepsfoto in de stationshal, met de klok mee vanaf rechtsonder:
shockwave, vloepkleedje, marruc, diehard, bobdebouwer, hooghoudt, nemo01, patrickhighrise. niet op de foto: jan en michiel, die waarschijnlijk nog naar het heien op het stationsplein aan het kijken waren. (zie de foto's van bobdebouwer)

·
hasta la pasta
554 Posts
Mooie Serie hoor. Die andere btw ook.
Maar die Nemo 001 komt mij verrekte bekend voor heel erg bekend zeg maar.

·
Registered
139 Posts
Ik ben beroemd :)

Mooie foto's verder, vooral die je vanaf de Martinitoren recht naar beneden heb genomen. Ik heb die van mij nog niet laten ontwikkelen, doe ik van het weekend. Als ik daarna nog een leuke toevoeging heb dan zal ik die ook posten.

·
Hoogbouw terrorist
2,880 Posts
Volgens mij word een poll 'Mooiste gebouw van NL' nu anders ingevuld door sommige bezoekers van de GasUnie :cheers:

Schitterd!!

·
oemoemenemoe
1,496 Posts
Eeh ik ben wel eens in dat cafe geweest geloof ik. Hebben ze daar beneden niet een ronddraaiende bar?

Iig, mooie set.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Oehhh van foto 3 krijg ik een enorme GTA2 flashback. Vooral dat mannetje onder dat terras :)

Mooie serie! Zitten echt heel mooie foto's tussen, met een beetje Photoshop UPC waardig! Favo's zijn 3, 5 en 15

1 - 12 of 12 Posts