SkyscraperCity banner
1 - 20 of 30 Posts

·
Mapmaker
2,433 Posts
Discussion Starter · #1 ·
De eerste foto's die lukten dus nog niet maar aan de hand van de goede raad van diversen probeer ik het met een nieuw serie.

Veel plezier!

En Bob de Bouwer: Ik hoop dat je wat positiefs kunt zeggen over foto 6 :)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

·
My train goes everywhere!
2,781 Posts
Mooie serie!

·
Registered
373 Posts
@ die blauwvinger. Die twee "gedrochten" vond ik de skyline zo typeren dat ik na de aanslagen altijd met een gevoel van "hier mist iets" kijk.

·
Banned
3,985 Posts
ik vond ze de empire en chrysler omlaag halen, de wtc waren natuurlijk hoog maar niet bijster mooi..en dan ook nog es 2...ik vind dat new york het domijn van retro skyscrapers moet blijven omdat die gewoon meer charme hebben dan 2 witte kale boxen

·
Mapmaker
2,433 Posts
Discussion Starter · #18 ·
Goed, fijn dat de foto's in de smaak vallen. Als toegift voeg ik een foto toe. De foto's van ver zijn genomen vanuit het holiday inn in secausus dat is zo een 10 km vanaf Mannhatten. Helaas is de volgende foto niet zo scherp maar het geeft goed de hoogte van de ECB weer.

·
Registered
373 Posts
im_from_zw038 said:
ik vond ze de empire en chrysler omlaag halen, de wtc waren natuurlijk hoog maar niet bijster mooi..en dan ook nog es 2...ik vind dat new york het domijn van retro skyscrapers moet blijven omdat die gewoon meer charme hebben dan 2 witte kale boxen
Daar zit wel wat in..maar ik vond ze zo gewelidig boven alles en iedereen uitsteken in Lower Manhatten, de retro pareltjes staan toch wat meer richting Down-town en Midtown of heb ik dat verkeerd?

1 - 20 of 30 Posts