SkyscraperCity Forum banner

NYC -Remastered- [Deel 1: 35x]

1583 Views 13 Replies 12 Participants Last post by  DvW
36
Foto's van vorig jaar februari herbewerkt, dit maal met photoshop. Veel kijkplezier!

1. Wie gaat er mee? :)

2. Empire State Building

3. Empire State Building

4. Empire State Building

5. Empire State Building @ Night

6. Empire State Building @ Night

7. Empire State Building na middernacht

8. Typische Torens

9. UN Building

10. Trump World Tower

11. Toren dicht bij Trump World Tower

12. Bloomberg Tower in de steigers

13. De gebouwen van Downtown, aan het puntje van Manhattan

14. Mooie woontoren

14. Downtown skyline

15. Meer Downtown gebouwen

16. One New York Plaza en Staten Island Ferry terminal

17. Downtown Skyline

18. Wall Street, een echte canyon

19. Zonsondergang, licht kaatst tegen gebouwen

20. Night Scene

21. Chrysler in de verte

22. Coole toren

23. Woolworth Building

24. City hall en Gerechtsgebouw

25. Brooklyn Bridge wandelpad

26. Financial District / Downtown

27. Brooklyn Bridge

28. Downtown Skyline

29. Vanaf Brooklyn Downtown Skyline

30. Downtown Skyline

31. Metlife Tower @ Night

32. Times Square @ Night

33. Times Square @ Night

34. Times Square @ Night

35. Times Square @ Night
See less See more
1 - 14 of 14 Posts
Prachtig!
Ik krijg er zin van om per direct in het vliegtuig te stappen.
Iets te veel halve gebouwen op foto's/scheve foto's naar mijn smaak, maar vooral de foto's op de Brooklyn Bridge vind ik zeer geslaagd.
th0m said:
Iets te veel halve gebouwen op foto's/scheve foto's naar mijn smaak, maar vooral de foto's op de Brooklyn Bridge vind ik zeer geslaagd.
Hahaha, toen ik daar rondliep met mijn zoomloze cameratje wist ik niet eens wat sluitertijden waren... Het zijn echte toeristenfoto's... ;)
Vooral een 'Yeaahaa :banana:' stemming bij mij, maar ik ga ook mee met de mening van th0m.
Erg leuke foto's, al heb ik wel het idee dat ik zolangzamerhand New York al 100 keer heb gezien.
bobdebouwer said:
Erg leuke foto's, al heb ik wel het idee dat ik zolangzamerhand New York al 100 keer heb gezien.
Je hebt NY nooit gezien tot je er zelf een keer bent geweest. :)
Erg leuke foto's! Over 7 weken zit ik er zelf :) maar eerst 2 weken naar Tunesie :p
Schitterend:drool:
En telkens weer mega hoge gebouwen op de foto die je nog nooit eerder hebt gezien.
Prachtige stad en een aantal zeer geslaagde foto's, maar verder deel ik ook de mening van th0m.

Iedereen weet nu ongeveer wel wat de bekende plekken zijn in New York. Ik zou wel eens wat series willen zien over andere stadsdistricten, met name The Bronx, Queens en Brooklyn. Maar ik ben ook wel benieuwd naar andere wijken op Manhattan, daar met name Harlem en Greenwich Village.

Maar het punt is dat wanneer je naar New York gaat, dat je dan eerst al die bekende dingen wil gaan zien en voordat je daarmee klaar bent heb je waarschijnlijk al tijd te kort gehad om het rustig te doen en blijft er helemaal geen tijd over om andere wijken/districten te bezoeken. Je zou dus echt een paar weken in NY moeten verblijven om "de rest" te kunnen bezoeken.

@Tim: Heb jij toevallig niet van dit soort series? :)
1 - 14 of 14 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.