SkyscraperCity banner
1 - 20 of 38 Posts
34,880 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hier een eerste overzicht van mijn verblijf in NYC.

Eerst mijn werkplek:

En dit is mijn kamer:

Het uitzicht vanaf mijn kamer:

En tot slot nog 3 foto’s vanaf de straat:

More to come when I have time...
:cheers:

·
Banned
3,385 Posts
teeeeering :eek:

dat hebbie goed geregeld maat! :applause: :applause:

Die eerste fotos he, das zeker vanaf dat dakterras van Rietveld Arch, lache man je hebt een Mac!

·
Registered
251 Posts
fucking hell, i'm jealous. Dat heb je idd goed geregeld! Mooi schermpje heb je trouwens op je werkplek staan. Kan je wat mooie NYC wallpapertjes op gooien :)

·
Jürgen Leschinger
9,761 Posts
Ja leuke reportage! Ik ben vooral gefascineerd door de buurt waar je zit, eentje met een eigen karakter zal ik maar zeggen. Mooi dat je die ene van Foster nog even gekiekt hebt. Nog veel plezier daar..

·
kejje nagaan!
5,052 Posts
Ben nog nooit in Amerika geweest, maar die typische straatjes zoals die waar jij nu woont, met zo'n allergaartje aan pandjes, vind ik ook ontzettend fascinerend. Zoals dat pandje met die enorme blinde zijgevel op de 5e foto van onderen, en verderop een houten (?) huisje. Erg leuk!

Succes met je stage! En dat je daar ook zult genieten...lijkt me vanzelfsprekend, twijfel ik niet aan!

·
visit the world
8,134 Posts
TOF Tim!! :eek:kay: Dito werkplek, zo te zien wel een leuke straat waar je je kamer hebt (wel typisch dat gelijk de NYPD voor je deur staat ;) :D )
Hearst Tower is zo gaaf!! :cool: :eek:kay:

Geniet en maak ons je jaloers met nog meer foto's te komende tijd! :)

·
Bas
14,404 Posts
Leuke werkplek.

Gelukgewenst, Tim, en veel succes daar. Ik ben ook tweemaal in de USA geweest en zelfs NYC is lekker relaxed. Easy come, easy go, dat spreekt mij wel aan. Stuur ons maar mooie plaatjes, des te eerder neigen we hier om weer naar NYC te gaan. Alhoewel, dit najaar eerst Orlando, Florida. Dan wel weer naar de`First City`. Nog even dit: Is jouw werkplek soms op Eight Avenue, want in foto vier zie ik weer dat witte brandweer-kazerne-achtige gebouwtje in het midden, waarvan ik zo graag zou willen weten welke funktie dat heeft. Staat ook niet op Emporis, het is dus een geheim, mysterieus gebouw....
Zo, nu moet ik straks weer naar mijn eigen werkplek, ik heb vanachter de computer uitzicht op 60 koeien aan-de-overkant. En 15 km weilanden erachter, ha ha ha.....

·
Registered
1,214 Posts
Ziet er goed uit allemaal Tim! Bigup! En zoals gezegd, geniet ervan en gooi af en toe nog maar eens zo'n repootje op dit forum! :)

·
Registered
1,361 Posts
wauw! Dit is 'real life'. Jij staat op, kijkt door het raam en ziet komende maanden (?) dé wereldstad voor je liggen :drool: Veel succes met je stage/werkplek!

·
arnhmember
1,490 Posts
I envy you man...
Ik vind foto drie wel wat hebben, van die maffe slanke gebouwen prachtig.

Dat nieuwe gebouw van Foster wordt best wel een lekker ding trouwens!

1 - 20 of 38 Posts