Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 25 Posts

·
Needs more Tokyo!
1,164 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Er staan alweer veel NYC foto's in het fotoforum, maar ik flikker de mijne er ook nog even bij. Dit jaar een stuk of 1500 foto's gemaakt, waarvan ik er nu 127 online heb staan op sadocles.nl. Hier post ik een kleine selectie, voor de rest kijk je maar op de site.

Enjoy!

1. 7 World Trade Center

2. Verticaliteit

3. Doorkijkje

4. Chinatown

5. Nog meer Chinatown, Chrysler Building in de verte

6. Schoolkinderen in NYC

7. Downtown vanaf Staten Island

8. Empire State bij nacht

9. Meer Downtown

10. Gele nacht

11. Municipal Building

12. Park Ave

13. NY Times HQ

14. Meer Park Ave, scooterrijder belt handsfree met mobieltje

15. Pier 17

16. Bouwkraantje

17. Zoef!

18. Rond Chinatown

19. Idem dito

20. Nog meer

21. Times Square en haar toeristen

22. Green Market op Union Square

23. Monnikken take over NYC!

24. Bewoners van NYC

25. Yankee Stadium

En nog een afsluitende pano:

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
Puike reeks. 21 is een topper.

·
--------------
2,761 Posts
Mooie serie! Ik wist niet dat je zo op het dak kon van the staten island ferry. Mijn favoriet deze serie is foto 5!

Btw, waneer vertrek je naar tokio en voor hoelang? Ben heel erg benieuwd naar die series!

34,931 Posts
WTF, zo'n masterserie en dan na 3 dagen pas 8 reacties... Waar moet dat heen met HHF...

In ieder geval een goede reden om geen haast te maken met mijn foto's. :cheers:

·
Banned
6,813 Posts
Die pano is echt dikke shit, maar de rest van de foto's zijn ook erg mooi!:)

14 springt er ook uit trouwens!;)

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
WTF, zo'n masterserie en dan na 3 dagen pas 8 reacties... Waar moet dat heen met HHF...

In ieder geval een goede reden om geen haast te maken met mijn foto's. :cheers:
idd, de overdaad aan fotoseries is hier denk ik de oorzaak van. Dat is erg jammer voor topics zoals deze, waar wél mooie foto's tussen staan.

Je pano is goed gelukt Dennis! Ik heb nog niet gekeken of mijn pano vanaf Weehawken gelukt is. De nachtpano's van NYC en de vertipano vanaf The Rock zijn iig wel gelukt :)

·
Jürgen Leschinger
9,766 Posts
Kop op! Ik geef zelf ook niet echt veel commentaar op foto's, maar ik bekijk ze wel. Je maakt vooral foto's voor jezelf, en niet voor andere forummers. Maar goed, laat je niet ontmoedigen en blijf vooral posten.

Overigens fraaie (niet standaard) beelden van NYC. Veel kijkgenot deze serie.

·
Registered (m)user
2,961 Posts
Buiten de mooie NY beelden op straat is nummer 2 en de pano zeer geslaagd wat mij betreft. En 23 is heel grappig.

En ik sluit me een beetje aan bij Marin. Ik kijk bijna alles qua foto's wat er geplaatst wordt maar ik geef zelden commentaar. Zal dat weer wat vaker doen. Is toch wel leuk als er gereageerd wordt op je foto's.

1 - 20 of 25 Posts