Skyscraper City Forum banner
1 - 18 of 18 Posts

·
Registered
387 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Het was vandaag weer tijd voor de officiële Twentse Hoogbouwmeeting, oorspronkelijk opgezet door EFKA.

Het programma luidde:
- kijkje bij bouwplaats ROC
- kijkje bij Fortezza
- kijkje bij bouwplaats Java-toren
- Bier verlaagde terras Aa-kade
- kijkje bij appartementen Holtjesstraat (LKSVDD)
- kijkje bij appartementen Tuinstraat (Paul vd Jeugd)

Aanwezigen:
Dhr. EFKA
Dhr. Winus
Dhr. Robert
Dhr. Martin
Dhr. Imzadi
Dhr. DBM
Dhr. Errik
Foto's gemaakt door Martin en Imzadi

1. Oude haven, tot aan het centrum.

2. Kanaal Almelo.

3. Bouwplaats Java-Toren

4. Rechtbank (rechts) het het Torentje. Op de achtergrond de nieuwbouw van Fortezza ( ? ).

5. Oude fabriekspijp en bijbehorend gesloten terras.

6. [...]

7. t/m 11. Hervormde Kerk plus omliggende bebouwing, in het centrum, maar toch 'n klein dorp.

12. Terras.

13. & 14. Bier

15. De Aa.

16 & 17. Villa's aan de Wierdensestraat.

18. t/m 20. Enthousiaste fotografen.

·
a hacked brain
837 Posts
Mooie foto's, maar ik heb geen idee of dit nu gaat om Enschede, Hengelo of Almelo (of een andere plaats in Twente)...

met wat zoekwerk zou ik er vast achter kunnen komen maar ik verbaas me over de grote hoeveelheid posts waar totaal geen plaatsnaam genoemd wordt.

·
Registered
1,361 Posts
Gonzo heeft een punt heren (dames?). We krijgen hier allemaal mooie foto's te zien en ik persoonlijk heb er ook veel vragen bij. Een klein tekstje bij de foto's doet wonderen ter ontwarring van onze...eh...verwarring! Zeg maar...Duidelijk? Ok. :)

·
Registered
387 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Oké? Zo goed.

@EFKA/Winus, als d'r iets niet klopt, meld 't dan gewoon.

·
ruiten drie
868 Posts
Netjes, Robert!

·
Registered
299 Posts
Ik ruik hem hier nog. Niets mis met Almelo, een van de steden in Twente met nog redelijk wat historische gebouwtjes.

·
efil4oremirp
1,568 Posts
Ligt het aan mij of sta jij niet helemaal in 't lood? Is je rechterbeen korter dan je andere? Of was het gewoon het bier??? :)

Maar ehh... mooie plaatjes hoor. Ik zie dat ik Almelo ook wel 'ns een keer mag bezoeken. Ziet er uit als een leuk stadje!

·
Registered
387 Posts
Discussion Starter · #16 ·
carfentanyl said:
Ligt het aan mij of sta jij niet helemaal in 't lood? Is je rechterbeen korter dan je andere? Of was het gewoon het bier??? :)
Tegen wie heb je 't?

·
Registered
1,035 Posts
PRACHTIGE foto's!!! Alleen stel ik wat vraagtekens bij het hoogbouwgehalte. Anyway, geen discussie daarover. Prachtige foto's met prachtige gebouwen en goed weer! Voor herhaling vatbaar?

1 - 18 of 18 Posts