Skyscraper City Forum banner
1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
1,134 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Foutje! Dit is Station Delftse Poort
Kwam ik toevallig tegen. Ik wist eens niet van het vroegere bestaan af.

Als ik dit zo zie dan denk ik dat Rotterdam de stad was met de meest prachtigste gebouwen van Nederland. Als de laatste 200 jaar de mooiste gebouwen niet gesloopt of afgebrand zouden zijn dan was Rotterdam een toeristische stad van jewelste!!! !at een rijkdom!

·
Annoying member
6,978 Posts

Vlak voor het bombardement is de DP vanaf zn plaats een klein stukje verplaatst naar de kop van de Delftsevaart, echter tijdens de herbouw was het bombardement, alleen het onderste deel was nog maar herbouwd.

Hierna is besloten de herbouw te stoppen. Enkele beelden van de oorspronkelijke poort kunnen nog wel gezien worden bij het monument.

·
Rotterdam mijn Wereldstad
1,376 Posts
Het plaatje in de eerste post was het eerste station DP, een kopstation. Dit was NIET de poort zelf.

Dit was de poort:
Idd, ja, die bedoelde ik juist, ik vond er al iets anders aan, maar het drong niet tot me door. Ik had geen idee van dat station, wat leuk.

Je weet er echt veel van af Apostle, knap hoor.

·
Rotterdam mijn Wereldstad
1,376 Posts
Als goede autist moet je toch een hobby hebben hè? ;)

Ben je autist dan? Klassiek autisme of aanverwant? En kan je goed meekomen in het leven, of heb je er veel moeite mee. (ik vraag dit natuurlijk uit interesse voor mn eigen zoontje Brandon)

1 - 14 of 14 Posts