Het gebied direct onder Gouda is prachtig, maar ontoegankelijk. Daar komt verandering in met de aanleg Zuid-Westelijke Randweg. Je kunt dit zonde vinden, maar het zorgt wel voor een betere natuurbeleving als je er ook daadwerkelijk kunt komen. De weg is nog niet af, maar het hek stond open. Zo'n kans laat ik me niet gelegen liggen.
0. Het traject
1. De Hollandsche IJssel aan de kant van Gouda Gouda by WindwalkerNld, on Flickr
2. Langs zo'n rivier zie je vaak vreemde gebouwtjes waarvan niet meteen duidelijk is waar ze voor zijn gebouwd. Gek huisje by WindwalkerNld, on Flickr
12. De brug staat nog open, dus ik kies om over de Gouderaksedijk terug te rijden. Gouderaksedijk by WindwalkerNld, on Flickr
13. Vanaf die dijk nog een blik op de golvende curves van de Zuidwestelijke Randweg. Wat een rijplezier gaat deze weg opleveren. Met 80 kilometer per uur heerlijk zwieren. Zuidwestelijke Randweg Gouda by WindwalkerNld, on Flickr
15. In dit stukje Nederland heeft de tijd 100 jaar stilgestaan. Ook het onderhoud heeft zo lang niet plaatsgevonden. Gouderaksedijk by WindwalkerNld, on Flickr
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!