^^ heej, Marcel van Dam.
Mooie platen. Dat Jan van Cunenmuseum is wel een mooi gebouw zeg.
Ergens aan de polderkant staat ook ergens een heel hoog gebouw, een falt van 50m ofzo. Die kun je altijd zien vanaf de A50.
Misschien dat ik iets te structureel plaatjes uploadde...Beste Tripod Member,
Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website http://members.lycos.nl/demiv/ te
sluiten vanwege de volgende reden: Remote loading .
Je hebt de komende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere
FTP software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb
je geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.
Het Lycos Tripod team
Oke, nog een kritische noot. Op veel van je foto's staan mensen. Op zch is dat goed, wat zijn immers streetscenes zonder mensen? Maar vaak zie ik op deze foto's halve mensen. In een enkel geval zie ik alleen een hoofd van een fietsende oma onder in beeld. Ik heb zelf de voorkeur om hele personen in beeld te hebben, mits het mogelijk is (hangt af per situatie). Als je daar rekening mee houdt dan worden de foto's nog beterDvW said:Graag veel commentaar! (positief & negatief)
Daar ben ik het ook wel mee eens. Op foto nr. 16 is de persoon irritant in beeld gekomen, maar op foto nr. 17 vind ik het wel goed kunnen, precies een half mens in de rechterhoek binnen komen fietsen.Ramses said:Oke, nog een kritische noot. Op veel van je foto's staan mensen. Op zch is dat goed, wat zijn immers streetscenes zonder mensen? Maar vaak zie ik op deze foto's halve mensen. In een enkel geval zie ik alleen een hoofd van een fietsende oma onder in beeld. Ik heb zelf de voorkeur om hele personen in beeld te hebben, mits het mogelijk is (hangt af per situatie). Als je daar rekening mee houdt dan worden de foto's nog beter![]()
Dat soort dromen zijn te realiseren. Het kost wat inspanning en geduld, maar dan heb je ook watDvW said:@Ramses: Tjah, dat ik zo'n foto's als cityscrapers mag maken, daar kan ik alleen maar van dromen, wat een klasbak is dat zeg... :drool: