Wat kost dat nou zo'n vriendin?
Gefrustreerd ofzo?Knurft said:Wat kost dat nou zo'n vriendin?
Ja heel erg. Jij?matthie said:Gefrustreerd ofzo?
Knurft zijn niveau is altijd zeer laag geweest en zal waarschijnlijk ook nooit hoog worden...DvW said:De zeeuwen zijn geprikkeld zeg vandaag. Gelukkig weet ik dat je, als ik niet in Brabant had gewoond, ook Brabant niet als voorbeeld had genomen van arrogante vrouwen. Uw niveau is zeer laag op het moment... :laugh:
Ik ben goed opgevoed hoorKnurft said:Dr. Dubai waarom loop je zo op me te zeiken, heb je soms iets tegen me. Ik behandel jou toch ook met respect!
Volgens mij ben jij echt heel slecht opgevoed. laat mensen toch eens in hun waarde :no:
Als jij gewoon iets rustiger aan doet, kan ik best met je leven. Maar aub niet te vaak (liever nooit) van die gekke streken uithalen (grove onrespectvolle dingen zeggen, andere mensen afkraken, 1en voor foto's geven omdat je de persoon niet mag, etc). En dan niet achteraf aankomen met het argument dat het een grapje was, want zulke grapjes gaan iets te ver.Knurft said:Eej Souf nog sex gehad met dat nichtje van je of ging je daar niet voor naar marokko?