SkyscraperCity Forum banner

Oud Delft

2992 Views 25 Replies 18 Participants Last post by  lffıs
Vandaag in Delft een wedstrijdje gelopen en na afloop even met mijn vriendin in het oude centrum wezen kijken.

Deze toren staat niet schuin.

Deze toren staat wel zo schuin als op de foto.

Mijn vriendin from Russia.
See less See more
12
1 - 20 of 26 Posts
Wat kost dat nou zo'n vriendin?
Leuk om foto's van Delft te zien, 1 van mn favo steden. Ik ging vroeger regelmatig bij mn tante in Delft logeren en zij nam me dan mee naar Delfts mooiste plekjes...en dat zijn er heel veel.

Een gezellig, sfeervol stadje.

Probeer de topjes van de gebouwen, kerktoren en molen er de volgende bij te nemen... net een paar pasjes naar achter.
Knurft said:
Wat kost dat nou zo'n vriendin?
Gefrustreerd ofzo?
Delft is echt super. Eigenlijk gewoon Amsterdam in het klein :)
Na de grote 4 steden denk ik wel de mooiste Hollandse stad. (Die ik gezien heb tenminste)

En leuke vriendin heb je ;)
matthie said:
Gefrustreerd ofzo?
Ja heel erg. Jij?
Hele mooie oude binnenstad. Prachtig gewoon!
Ik ben overigens ook wel gecharmeerd van Delft-Zuid :)

@Knurft: Te lang droog gestaan :D
@ Hart van Zeeland: Mwoah nog lang niet zo lang als jij. Nog vorderingen met Jeanine? :)
^Niet om over 1 kam te scheren, maar volgens mij zijn Zeeuwse vrouwen over het algemeen de lelijkste van Nederland. :laugh:
Ahum, de laatste twee jaar is de miss Nederland titel naar een Zeeuwse gegaan.
En ik ben blij dat Zeeuwse vrouwen niet zo arrogant en sletterig zijn als al die brabantse. gatver!
Miss Nederland dit jaar, een Zeeuwse.
Miss Nederland vorig jaar, een Zeeuwse.....

Dat de vrouwen hier niet massaal meelopen met de debielste mode is alleen maar positief. Hier in het beloofde land kunnen mensen nog zichzelf zijn, dragen waar ze zich fijn in voelen, doen wat ze niet laten kunnen. Maakt dat de mens lelijk?

Sorry maar het karakter van de Brabantse vrouw. :puke: Stuk voor stuk arrogante kutsnollen en dan lopen ze er nog bij als clowns ook.
Goh Knurft komt weer als ongenuanceerde Zeeuwse boer uit de hoek.

Verrassend is het vaak niet meer, de mensen die het minste bijdragen aan dit forum hebben vaak de grootste bek, jammer hoor...
De zeeuwen zijn geprikkeld zeg vandaag. Gelukkig weet ik dat je, als ik niet in Brabant had gewoond, ook Brabant niet als voorbeeld had genomen van arrogante vrouwen. Uw niveau is zeer laag op het moment... :laugh:
Mooie foto's runner!:)

Leuk dat je zo'n sportieveling bent en ook nog zoveel foto's erbij maakt!Trek je niks aan van opmerkingen van sommige "hoogbouwfans" hier.

DvW said:
De zeeuwen zijn geprikkeld zeg vandaag. Gelukkig weet ik dat je, als ik niet in Brabant had gewoond, ook Brabant niet als voorbeeld had genomen van arrogante vrouwen. Uw niveau is zeer laag op het moment... :laugh:
Knurft zijn niveau is altijd zeer laag geweest en zal waarschijnlijk ook nooit hoog worden...
Ik vind de toren van de Oude Kerk veruit de mooiste van Nederland.
Als jullie eens goed op hadden gelet hadden jullie zien dat ik best een nuttige bijdrage lever aan dit forum.

Dr. Dubai waarom loop je zo op me te zeiken, heb je soms iets tegen me. Ik behandel jou toch ook met respect!
Volgens mij ben jij echt heel slecht opgevoed. laat mensen toch eens in hun waarde :no:
Knurft said:
Dr. Dubai waarom loop je zo op me te zeiken, heb je soms iets tegen me. Ik behandel jou toch ook met respect!
Volgens mij ben jij echt heel slecht opgevoed. laat mensen toch eens in hun waarde :no:
Ik ben goed opgevoed hoor:)
Ik behandel mensen best met respect, mits ze andere mensen ook met respect behandelen. Aangezien jij dat niet doet, heb ik ook niet al te veel respect voor jou. Soufian kan bovendien wel beamen dat jij iets tegen ons hebt (je vindt ons toch zielige "nepgangstertjes"), en niet andersom.Verder laat ik jou best in je waarde, maar je moet nu niet gaan zeuren als andere mensen iets zeggen over je "vrij" lompe gedrag.

Voorbeeldje hoe goed jij mensen in hun waarde laat:
Knurft said:
Eej Souf nog sex gehad met dat nichtje van je of ging je daar niet voor naar marokko?
Als jij gewoon iets rustiger aan doet, kan ik best met je leven. Maar aub niet te vaak (liever nooit) van die gekke streken uithalen (grove onrespectvolle dingen zeggen, andere mensen afkraken, 1en voor foto's geven omdat je de persoon niet mag, etc). En dan niet achteraf aankomen met het argument dat het een grapje was, want zulke grapjes gaan iets te ver.
See less See more
Leuke foto's overigens... Delft komt niet zo vaak voorbij op het forum!
1 - 20 of 26 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.