SkyscraperCity banner

1 - 20 of 529 Posts

·
-- EINDHOVEN ROCKCITY --
2,477 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)

Foto gemaakt door Iffis, te zien in deze fotoserie.

Welkom in het "Eindhovens Foto - Overzicht"

In dit overzicht kun je gemakkelijk alle Eindhovense fotoseries terug vinden die over het fotoforum verspreid zijn. Door op de banners te klikken wordt je naar de fotoseries geleid. Alle fotoseries staan hier gerangschikt op volgorde van publicatie.

Zie ook het overzicht per member.

Maar liefst [163] fotoseries staan hier op een rijtje:

-------------------------------------------- 2010 --------------------------------------------

-------------------------------------------- 2009 --------------------------------------------

-------------------------------------------- 2008 --------------------------------------------

-------------------------------------------- 2007 --------------------------------------------

-------------------------------------------- 2006 --------------------------------------------

-------------------------------------------- 2005 --------------------------------------------

-------------------------------------------- 2004 --------------------------------------------

juist, best veel ja.:cheers:

·
UP's and Downsss
2,085 Posts
Hee, bedankt zeg! Goed initiatief :eek:kay:
Deze draad mag een sticky krijgen..

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Wauw, puik werk! :eek:kay: Hartstikke bedankt. :cheers1: Ik had, nu bedenk ik 't me weer, ooit inderdaad ook het plan dit te doen. Het is er niet meer van gekomen.

·
-- EINDHOVEN ROCKCITY --
2,477 Posts
Discussion Starter #5
^^ lol ik zat eigenlijk ook al een tijdje op een thread met een lijst van jou te wachten, maar die kwam maar niet!:lol: dusja ben ik gister zelf maar aan de slag gegaan, want ik vond het wel een goed idee.:happy:
Als er straks nieuwe fotoseries komen wordt deze thread uiteraard geupdate. Nu nog ff een sticky van maken :)

·
-- EINDHOVEN ROCKCITY --
2,477 Posts
Discussion Starter #7
uhm denk zo'n 3 uur met kleine pauzes. Tja het zijn wel 104 pages he dat Fotoforum :nuts: Plus elke keer kom je weer mooie fotoseries tegen en dan blijf je toch weer even op de pagina hangen:lol:

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ik zal anders wel even de beste foto uit elke thread een kadertje geven zodat Mr. Mit ze hier kan plaatsen. Heb ik toch nog íets kunnen doen. :)

·
Rick Bakker
5,224 Posts
hee, leuk! Ik zie dat je zelfs een serie van mij van 3 jaar geleden hebt gevonden, ik wist niet eens dat ie er nog was:)

Puik werk!:eek:kay:

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Even een huishoudelijke mededeling: het werk waar ik aan begonnen was (post #10) heb ik in Breda laten liggen, dus daar ga ik na het weekend weer mee verder. :) Even geduld, dus. ;)

·
UP's and Downsss
2,085 Posts
^^ mooi... Je blijft als echte Eindhovenaar betrokken :cheers1: Take your time! :)

·
Urbanist
3,168 Posts
Ziet er puik uit. Ik hoop alleen niet dat het veel werk is om bij te houden, want er komt al weer een volgende fotoserie van mij aan ;)

Tip: ik zou de welkomstekst niet vetgedrukt doen. komt zo schreeuwerig over. Misschien is het gebruik van dezelfde lettertype als in het kader ook een oplossing? Dan zou je het wel vetgedrukt kunnen houden denk ik.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Het font is inderdaad niet je-van-het, maar het is zeker gaaf bedacht! En ja, sorry mensen, maar zoals het misschien al is opgevallen ben ik de laatste tijd niet super actief op HHF, omdat ik met school al druk bezig ben (en Breda aan het ontdekken).

Maar zodra ik tijd over heb zal ik eens kijken of ik wat in elkaar kan zetten. Maar dit kan er ook al prima mee door hoor! :eek:kay:

1 - 20 of 529 Posts