SkyscraperCity Forum banner

Overzicht PPKS Hoogbouw projecten (let op: bandbreedte trekker!)

7450 Views 13 Replies 14 Participants Last post by  im_from_zw038
18
René Steevensz van PPKS op de mail. Of wij nog mooie impressies wilde hebben voor de hoogbouw database.
Jazeker meneer Steevensz! :)
En ga vooral zo door zou ik zeggen!

Hollandse Meester

ABN AMRO Zwolle

Vivaldi, Amsterdam

Steenakker, Breda

Grote Prins, Rotterdam

TeleAtlas, Gent

See less See more
1 - 14 of 14 Posts
HHF als switchboard, yeah! Tim stageplaats. Jan The Skyline Guru?
holymoly.. what een vette impressies!!

:banana: :carrot: PPKS :cucumber: :banana2:
Zeker nette impressies, vind dat PPKS zeer strakke hoogbouw ontwerpt, alleen jammer dat de HM er niet komt, maarja, dat was te verwachten.
Voor midrise vind ik die Grote Prins erg mooi!

Ja en de rest... ook klasse natuurlijk!
Het ontwerp van de Hollandse Meester mag zo door als Maastoren.......wat een pracht ontwerp. Dezez is nog mooier dan de Coolsingeltoren.
Geloof dat ik de laagbouw ook mooier vind dan de hoogbouw. De impressies zijn in ieder geval erg mooi! En erg belangrijk ook: ze zijn zeer realistisch. Je verbaast je soms over de ammateuristische manier waarop plaatjes van mensen zijn opgeplakt, boompjes lijken te zweven, het in de lucht stikt van de luchtbalonnen en vogels en dat het gebouw in kwestie weer eens veel te netjes en gladjes is uitgelicht.
Het enige vreemde dat ik hier heb kunnen ontdekken is een bejaarde man die op het punt staat een glazen pui in te wandelen....
Dit zouden meer architecten moeten doen. :eek:kay:
Goed bezig daar, laat dit een voorbeeld zijn voor meer architecten!
Prachtplaten. Mooiste ontwerp vind ik die voor Gent, heerlijk ding! Jammer dat er geen mooie onbekende impressies tussenzitten van Coolsingeltoren.

Maar goed, mooi overzicht!
Hey hallo, ik ben nieuw op deze site, ik ben hier gekomen via google.

Ik ben een student bouwkunde en voor mijn studie ben ik opzoek naar artist-impressions, tekeningen en allerlei andere informatie van "Grote Prins" te Rotterdam van PPKS architecten.

Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen zou dat natuurlijk SUPER zijn!!

BTW goeie site!

Ik woon in het oosten van het land, dus informatie over het verloop van de bouw etc is ook van harte welkom.
1 - 14 of 14 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.