René Steevensz van PPKS op de mail. Of wij nog mooie impressies wilde hebben voor de hoogbouw database.
Jazeker meneer Steevensz!
En ga vooral zo door zou ik zeggen!
Geloof dat ik de laagbouw ook mooier vind dan de hoogbouw. De impressies zijn in ieder geval erg mooi! En erg belangrijk ook: ze zijn zeer realistisch. Je verbaast je soms over de ammateuristische manier waarop plaatjes van mensen zijn opgeplakt, boompjes lijken te zweven, het in de lucht stikt van de luchtbalonnen en vogels en dat het gebouw in kwestie weer eens veel te netjes en gladjes is uitgelicht.
Het enige vreemde dat ik hier heb kunnen ontdekken is een bejaarde man die op het punt staat een glazen pui in te wandelen....
Hey hallo, ik ben nieuw op deze site, ik ben hier gekomen via google.
Ik ben een student bouwkunde en voor mijn studie ben ik opzoek naar artist-impressions, tekeningen en allerlei andere informatie van "Grote Prins" te Rotterdam van PPKS architecten.
Als iemand mij hierbij zou kunnen helpen zou dat natuurlijk SUPER zijn!!
BTW goeie site!
Ik woon in het oosten van het land, dus informatie over het verloop van de bouw etc is ook van harte welkom.
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!