SkyscraperCity Forum banner
1 - 20 of 46 Posts

·
Registered
12,972 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Copy & Paste dejcarao.

El primero de los festivales se celebra relativamente cerca de mi casa. Pensaba ir este anyo, pero al final no pude.

Colonel said:
Kanamara Matsuri in Kawasaki Daishi, Kawasaki city

Kanamara Matsuri (Festival of the Steel Phallus) is an annual Shinto fertility festival held in Kawasaki, Japan in spring. The exact dates vary, but the main festivities fall on a Sunday.
Kanamara Matsuri is named after Kanamara Sama, or Lord Iron *****. The festival dates back to the 17th century when Kawasaki was a station town along the Tokaido Road that ran from where the shoguns ruled in Edo, the ancient name for Tokyo, to the ancient capital of Kyoto.

Hodare Matsuri in Tochio city

Hodare in English is "male genitals", but if the character HODARE are used, the meaning then becomes "the ripening of rice plants". HODARE festival is a very unique festival in Japan. It is held every year at Shimoraiden on the second Sunday of March. Shimoraiden is a village of Tochio City. Originally, the main symbol of the HODARE festival - a wooden *****, 2.2m in length, and weighting 600kg - was made of wood. This symbol had special religious significance for many people who believed that praying to or touching the symbol would ensure a good marriage, fertility, or good fortune. Today, it is the biggest of its kind in Japan.

Hounen Matsuri in Tagata Shrine, Komaki city

Hounen Matsuri is a fertility festival celebrated every year on March 15th in Japan. The most well-known of these festivals takes place in the town of Komaki, just north of Nagoya City. Hounen means rich harvest in Japanese, while a matsuri is a festival or holiday. The Hounen festival and ceremony celebrate the blessings of a bountiful harvest and all manner of prosperity and fertility.

The festival's main features of interest are shinto priests playing musical instruments, a parade of ceremonially-garbed participants, all-you-can-drink sake, and a 280 kg (620 pound), 2.5 meter (96 inch)-long wooden phallus. The wooden phallus is carried from a shrine called Shinmei Sha on a large hill, to another shrine called Tagata Jinja.

The festival starts with celebration and preparation at 10am at Tagata Jinja, where all sorts of foods and souvenirs (mostly phallus-shaped or related) are sold. Sake is also passed out freely from large wooden barrels. At about 2pm everyone gathers at Shinmei Sha for the start of the procession. Shinto priests say prayers and make blessings on the participants and mikoshi which are to be carried along the parade route, as well as the large wooden phallus.

When the procession makes its way down to Tagata Jinja the phallus in its mikoshi is spun furiously before it is set down and more prayers are said. Everyone then gathers in the square outside Tagata Jinja and wait for the mochi nage, at which time the crowd is showered with small rice cakes which are thrown down by the officiates from raised platforms. The festival concludes at about 4:30pm.

too many foreigners. i dont know the reason why :)

·
¡Viva el metro!
DavoR
60,993 Posts
¿Pero esto qué es lo qué es?
:crazy: :crazy:
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:rofl: :rofl:

·
Sensaciones Pop
2,588 Posts
Esto es una muestra más del superior grado de civilización de Japón respecto a España.

Nosotros esta semana sacando a la calle vírgenes, crucificados, nazarenos, gente que hace penitencia azotándose, atándose cadenas, llorando por las calles frente a imágenes de madera de mártires... y mientras en Japón sacan p.ollas gigantes a pasear para el regocijo y la alegría del pueblo ;)

Esto me ha matao... ¿¿caramelos con forma de p.olla o xoxo para los niños?? no, si luego dicen... miralos que espabilados, me parece una forma fantástica de ir aprendiendo desde pequeño cómo hacer una felación, así cuando lleguen a la edad adulta ya lo podrán hacer con otras personas sin morder... es que esto deberían ponerlo en las escuelas, oiga! en una clase que sea de educación sexual, pero real! :D

·
stand up and fight
10,682 Posts
Te quiero!!!

La primera vez, siempre duele

Esto no me cabe en la mesilla de noche

hong kong en pollalandia

Mama se lo k kiero ser de mayor

Los venden por docenas

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Se confirma, Japón esta en un nivel cultura y progresismo a años luz de España y de occidente.

·
¡Viva el metro!
DavoR
60,993 Posts
Vapour said:
Ya estamos con los anyos luz :crazy:
Es que decir 9.460.800.000.000 de kms. les cuesta mas.
:D

·
Registered
1,172 Posts
:eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2::eek2:
Xtreme DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:hilarious:hilarious:hilarious:hilarious:hilarious:hilarious

·
Banned
10,591 Posts
Dios Mio!! Podriamos hacer algo parecido por aqui! Menos capirotes y más condones

·
Registered
1,710 Posts
Recuerdo que con 12 o 13 años, dibujaba pollas en los libros de literatura a todos los de la foto de la generacion del 27....pero eso creo que tiene su edad....

realmente....creo que los japos hacen esos pollones porque los que tienen de verdad....de media 10 cm. en fin....fijaos las caras de las giris y las japonesas.....dicen con los ojos.....por fin una buena polla en nipolandia.

Jajajajajja, estos japos.......AÑOS LUZ VAMOS! jajaja.

Si ven a este....lo nombran emperador de japon.......

los japos tienen culto a la polla. eso es mas triste que el capirote no me jodas.

1 - 20 of 46 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.